Prijs landrover??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Albert

Prijs landrover??

Bericht door Albert »

Eey landrover-helden. Kan iemand mij een kleine indicatie geven van wat voor een landrover serie 3 88 2.25 diesel uit 78 met
overdrive
free wheel hubs
stuurbekrachtiging
goed chassis/schutbord
tropendak
een redelijke prijs is. Begrijp dat de prijs van nog wel meer dingen afhankelijk is maar met een grove indicatie zou ik erg blij zijn. Alvast bedankt!
Serious IIa

Re: Prijs landrover??

Bericht door Serious IIa »

stuurbekrachtiging?? ben erg benieuwd hoe dat zit is volgens mij niet origineel....

Verder schat ik in nette staat ergens tussen de 4000 en 5000 euro.........

Groetjes Bowy
Albert

Bericht door Albert »

Hij staat te koop voor 6400,- das nogal veel dan??
jo

Bericht door jo »

de mijne heeft 1500 gekost bij aanschaf met verbouwing, andere motor, veren (TIC) , lagers, oliekeeringen, remmen en verven nog enkele kleine dingen voor ongeveer 3000 euro dus de prijs tussen 4000 en 6000 zeker als en stuurbekrachting op zit (waarom geen rembekrachting)

Jo Fo
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Als hij echt heel erg hard is (nieuw chassis??) en hij is verder netjes en origineel dan lijkt me dat een flinke prijs maar niet te veel...... het is net wat je zoekt! Als je een auto zoekt die gewoon behoorlijk compleet en helemaal aangepakt is dan lijkt het me niet veel anders wel....... maar dat weet je zelf beter dan ik

Groetjes Bowy

die zelf ook maar 1900 euro voor zijn Serious heeft betaald maar wel een chassis, 2 motoren, 2 bakken, achteras, pto lier , gasinstallatie, stoelen, rolkooi, kap , wielen, banden, wiellagers verder is

www.seriousIIa.tk
Albert

Bericht door Albert »

Thanks voor alle antwoorden van iedereen. Rembekrachtiging is wel erg fijn heb ik gemerkt in de 109 van mijn ouders. Ga komende week maar eens treinhoppen om wat landrovers te bekijken. Ze moeten ook niet te goed zijn, anders valt er niets meer te klussen en das ook niet leuk.
Disco

Bericht door Disco »

Het is en blijft een hoop geld in oud nederlands geld fl 14000,-
Uiteraard even afhankelijk van de staat lijkt het mij een redelijke prijs.
Kijk met name ook even of het chassie nummer klopt.
Let wel; Albert met de aanschaf ben je er natuurlijk nog niet, als de laro voor de deur staat begint het "opleuken"(krijggie een hele "dikke"laro met een hele dunne portomonai)

Groeten Theo Kaufmann/Disco
jo

Bericht door jo »

Ja ik heb vergeten dat de mijne geen diensgraad heeft dus geen afgeramelde en afgeknepen auto alleen van het niet gebruiken was hij zo maar nu durf ik de wereld rond met de LANDROVER 88 PICKUP met VASTDAK (tropendak) farley overdive TIC veren en Koni gas schokbrekers Track Ege 7,5x16 banden daarom prijzen van auto's?? Wat wil je er mee. Wereld reizen, dan is de prijs niet van belang meer de kwalietijd van de auto. Die van mij is nu 2,5 jaar in mijn bezit en rijd nu 1 jaar heeft inmiddels 10.000 km gereden tot mijn tevredenheid. Tevens hoop in nog tot dat ze mijn rijbewijs afnemen (vanwege leeftijd) ermee kan blijven bollen zoals dat heet.

Jo Fo
Jeroen 109 SIIA

Bericht door Jeroen 109 SIIA »

Albert,

Ik ken de auto waar jij het over hebt, tenminste het kan niet missen lijkt mij. Het gaat om een Santana. Ik heb ook serieus naar deze wagen gekeken en heb er ook serieus over nagedacht. De opties maken de wagen inderdaad heel erg leuk. Ik ben twee keer bij deze garage geweest en ik denk op zich dat het een zeer eerlijke garage is. Een jonge man die hard aan de weg timmert.
De wagen heeft echter wat grote problemen gehad en ik ben achteraf blij dat ik deze auto niet heb gekocht. Begrijp me niet verkeerd, de garagist kon hier niets aan doen en kon dit ook absoluut niet weten, en hem valt dan ook niets te verwijten. Alleen deze wagen is gewoon een pechvogel geweest.
Mocht je wat preciezere info willen dan stuur mij maar een mailtje.

Groeten,
Jeroen 109 SIA
Plaats reactie