gereedschap??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank Korver

gereedschap??

Bericht door Frank Korver »

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een wat vreemde vraag, maar ik ga hem toch stellen. Is er onder de prikkers nog behoefte aan orgineel Landrover gereedschap ( voornamelijk Defensie, maar natuurlijk ook te gebruiken voor civiele modellen ). Met het gereedschap bedoel ik ook de gebruikelijke ring en steeksleutels maar vooral de wat speciale tools. We zijn nog aan het inventariseren wat er allemaal is, maar ik kan wel al een lijst maken van wat we verwachten en deze mailen naar belangstellende.

Groetjes Frank and Henk "Daktari"
Aad Koene

Re: gereedschap??

Bericht door Aad Koene »

Frank,

als je een gespecificeerde lijst met aantal, omschrijving en prijs maakt en die plaatst op het Vraag & Aanbod Prikbord denk ik dat je veel reactie krijgt.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
110

Bericht door 110 »

Hoe special bedoel je ?
In de manuals staan wat afbeeldingen van speciale trekkers voor tandwielen en "bussen" voor het aanbrengen van keerringen
Bedoel je dat soort gereedschap, ik heb dan zeker interesse.

Groet
The_Dude

Bericht door The_Dude »

Ik heb ook intresse in het gereedschap wat meestal bij de mob-depo laro's zit.
Bij mij zat er niks bij alleen een slinger voor me krik meer niet.
De prijs moet wel aantrekkelijk zijn dus mail maar.

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
jo

Bericht door jo »

ik heb intresse in alle gereedschap zeg maar wat het is en een prijs, kan alle naar mijn mail jo.forster@hetnet.nl

jo fo
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

Hallo Frank,

Als de afstelsleutel voor de dieselpomp erbij zit heb ik hier zeker interesse in. Omdat ik waarschijnlijk niet de enige ben en er van uit ga dat je er geen 10 hebt, zou ik deze misschien een aantal keren kunnen laten namaken.

Groeten
Wim Janssen
driver110

Bericht door driver110 »

Ik ook interesse!!!!!!

Greetz DaMarco
Plaats reactie