wie wil zijn L.R. Defender op / rond 6 december a.s. aan mij verhuren, tegen betaling uiteraard;
wie weet waar ik die evt.kan huren, liefst in de Randstad;
we willen de Defender, hoe groter hoe beter, overigens absoluut zelf rijden, voor het 'effect'.
huur Defender trouwdag
Re: huur Defender trouwdag
Dag Edwin,
Mijn 110 uit '84 had je waarschijnlijk wel kunnen krijgen, maar ik ben bang dat ze niet klaar is voor die tijd (ik knap haar een beetje op) en een andere reden is dat ze verder grijskenteken dragend is en dus zonder ramen en minder spectaculair.
Mocht je hoe dan ook interesse hebben, mag je contact met mij opnemen.
Kijk op het smoelenboek en op het plakboek onder BYO BBQ voor de foto's.
Ik ben de vastzittende witte 110...
Verder verhuurt www.off-road-adventures.com ook landrovers.
Informeer bij de lokale dealer/ garagehouder van Land Rovers of zij bereidt zijn jullie een wagen te verhuren.
Of plaats een dringender, emotioneel geladen stukje dat jullie absoluut een LaRo voor je trouwdag willen hebben.
Nodig ons allen tenslotte MET LaRo uit tijdens de stadhuisroute *D heheheh...
Suc6 Verder! Marco
Mijn 110 uit '84 had je waarschijnlijk wel kunnen krijgen, maar ik ben bang dat ze niet klaar is voor die tijd (ik knap haar een beetje op) en een andere reden is dat ze verder grijskenteken dragend is en dus zonder ramen en minder spectaculair.
Mocht je hoe dan ook interesse hebben, mag je contact met mij opnemen.
Kijk op het smoelenboek en op het plakboek onder BYO BBQ voor de foto's.
Ik ben de vastzittende witte 110...
Verder verhuurt www.off-road-adventures.com ook landrovers.
Informeer bij de lokale dealer/ garagehouder van Land Rovers of zij bereidt zijn jullie een wagen te verhuren.
Of plaats een dringender, emotioneel geladen stukje dat jullie absoluut een LaRo voor je trouwdag willen hebben.
Nodig ons allen tenslotte MET LaRo uit tijdens de stadhuisroute *D heheheh...
Suc6 Verder! Marco