Ik zoek eigenlijk een oplossing om een paar grote schijnwerpers boven 't voorraam op m'n hardtop te monteren van m'n series IIa, straks in september is de nachtrit vanhet noorden, en m'n twee lampen middenin de grille zijn niet echt afdoende hiervoor.
heeft iemand ook nog een paar goedkope schijnwerpers over?
Ik heb een 100ah accu, dit moet voldoende zijn toch? ik zal ze wellicht niet de hele avond/nacht aan kunnen hebben omdat de dynamo hier niet tegen kan laden? iemand ervaringen mee?
groeten,
Durk
Lampen ophet dak
Re: Lampen ophet dak
Ik heb dat vroeger met een Lada Niva opgelost met een dakdrager, aan de voorkant van een LR hardtop past ook een dakdrager van normale hoogte.
Je kan er zo ook voor kiezen om het er alleen op te zetten als je het nodig hebt.
Dennis B.
Je kan er zo ook voor kiezen om het er alleen op te zetten als je het nodig hebt.
Dennis B.
Als je naar de betere auto onderdelenboer in de buurt gaat hebben ze vaak "Ring Roadrunners" dit zijn ver- en breed- stralers van 55 W p. st.( ik heb zelf een set van 6 verstralers op mijn dak, en een vriend van mij heeft 4 verstrelers met 24V/100W er in ) we zijn hier beide nog steeds enthousiast over en ze kosten 25 Euro p set dan krijg je als het goed is het aansluit relais er bij.
succes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
succes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Ik heb voor de montage een gewone dakdrager uit elkaar gehaald want die was niet breed genoeg.
De stang heb ik vervangen voor een stuk gegalvaniseerd u-profiel met allemaal sleuven erin ( kan niet op de naam komen).
Hierop 4 Hella verstrallers en de bekabeling kon netjes binnenin het U-profiel.
Ik heb het geheel demontabel gemaakt middels een waterdichte stekkerverbinding (heb ik bij een botenzaak gehaald) omdat ik ze er niet op zet als ik ze niet nodig heb.
veel plezier met je montage
gilco
blue ranger
De stang heb ik vervangen voor een stuk gegalvaniseerd u-profiel met allemaal sleuven erin ( kan niet op de naam komen).
Hierop 4 Hella verstrallers en de bekabeling kon netjes binnenin het U-profiel.
Ik heb het geheel demontabel gemaakt middels een waterdichte stekkerverbinding (heb ik bij een botenzaak gehaald) omdat ik ze er niet op zet als ik ze niet nodig heb.
veel plezier met je montage
gilco
blue ranger
Dennis, Jorrit en Gilco,
bedankt voor de goede tips allemaal! Alledrie berichten bijmekaar geven mij een perfect totaalplaatje hoe ik moet gaan maken, thanx!
ik zal aan de slag
Durk
bedankt voor de goede tips allemaal! Alledrie berichten bijmekaar geven mij een perfect totaalplaatje hoe ik moet gaan maken, thanx!
ik zal aan de slag
Durk