Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een handleiding voor een Turner PTO lier, ik heb deze vrijwel geheel kompleet (alleen het koppelingsblok mist) gekocht op Billing voor 55 britse ponden.
Aangezien ik het gedeelte wat op de versnellingsbak moet al had geen slechte koop denk ik.
Groet, Victor
Handleiding Turner PTO lier gevraagt
Re: Handleiding Turner PTO lier gevraagt
Hallo Victor hoe is het met de landrover,opknappen ,een ander kopen?
Ben ik als laro bezitter toch wel benieuwd naar gezien je website na het trieste ongeval niet meer is bijgewerkt.
Groetjes Maurits.
Ben ik als laro bezitter toch wel benieuwd naar gezien je website na het trieste ongeval niet meer is bijgewerkt.
Groetjes Maurits.
Re: Handleiding Turner PTO lier gevraagt
Ik ben nog in onderhandeling met de verzekering, hun openingsbod is mij ongeveer 2000 euro te laag, maar hier is de nevenschade niet in meegenomen (zou ik volgens de schade-expert op mijn eigen inboedel moeten verhalen).
Waarschijnlijk wordt het een andere, opknappen zie ik niet zo zitten i.v.m. een benodigde chassis-swop en het daarop volgende RDW onderzoek.
De website heb ik niet aangepast aangezien ik in de tussentijd ook nog op vakantie ben geweest en pas gisteren uit Billing ben terug gekomen.
Groeten, Victor
Waarschijnlijk wordt het een andere, opknappen zie ik niet zo zitten i.v.m. een benodigde chassis-swop en het daarop volgende RDW onderzoek.
De website heb ik niet aangepast aangezien ik in de tussentijd ook nog op vakantie ben geweest en pas gisteren uit Billing ben terug gekomen.
Groeten, Victor