Domeinen verkoop soesterberg
Domeinen verkoop soesterberg
Morgen gan we naar de kijdag in soesterberg, mischien nog leuke extra voor de laro zoeken, beetje rondneuzen.
Is daar in de buurt nog een leuke route om te rijden, we komen nooit in die omgeveing, of zijn er nog prikkers die ook die kant op gaan,
groet johan en esther
ps zal morgen wel Johan en Burrman zijn die is erg verliefd op de auto geworden, en wil er eignlijk zelf ook een (alleen de buurvroue ligt nog dwars) (-:
Is daar in de buurt nog een leuke route om te rijden, we komen nooit in die omgeveing, of zijn er nog prikkers die ook die kant op gaan,
groet johan en esther
ps zal morgen wel Johan en Burrman zijn die is erg verliefd op de auto geworden, en wil er eignlijk zelf ook een (alleen de buurvroue ligt nog dwars) (-:
Re: Er zijn geen landrover meer.
Er zijn geen landrovers meer bij de domeinen,misschien nog een verdwaalde maar verder niet meer.
Groetjes Maurits.
Groetjes Maurits.
In de (electronische) catalogus staan voor de verkoop van juli inderdaad geen Land Rovers meer. Maar weet je zeker dat dit betekent dat de 'bron van plezier' nu is opgedroogt? Ik zie dat er inmiddels voorzichtig de opvolgers (Mercedes Geländewagen) loskomen, dus zal het wel niet lang meer duren voordat de Mercedes 4x4 pagina een feit is.
Hier volgt een sch#ldkannonade als reactie op het bovenstaande van Ad:
#@$$@%^@&&@%@$@##@%^@@$@*@^**@%@%%^%%#^#%%&^^%@&^&&#^^%# ^#&^&#"MERC&#^#^%-G-KLASSE"%&%*%^%#$^#@&^#))&(*&#)&#(^#%*^ $&$$*%#*(*#&*^#@$@*+__)(&(*#, LAND ROVER RULEZ!!!
Met andere woorden, ERIK BIJWAARD: je zult binnen een niet al te lange tijd mogelijk je zin krijgen!
Maar jullie G rijders zullen het nog zwaar te verduren krijgen, trust me!
Niets gaat boven de LANDROVER hahahahaaaaa!!!!!!
Driver 110, DaMarco
PS ik heb een plaatje dat goed hier bij dit verhaal past, maar ik heb geen idee hoe ik dat uit mijn pc haal en hier op dit verhaal plak???
Any ideas?
#@$$@%^@&&@%@$@##@%^@@$@*@^**@%@%%^%%#^#%%&^^%@&^&&#^^%# ^#&^&#"MERC&#^#^%-G-KLASSE"%&%*%^%#$^#@&^#))&(*&#)&#(^#%*^ $&$$*%#*(*#&*^#@$@*+__)(&(*#, LAND ROVER RULEZ!!!
Met andere woorden, ERIK BIJWAARD: je zult binnen een niet al te lange tijd mogelijk je zin krijgen!
Maar jullie G rijders zullen het nog zwaar te verduren krijgen, trust me!
Niets gaat boven de LANDROVER hahahahaaaaa!!!!!!
Driver 110, DaMarco
PS ik heb een plaatje dat goed hier bij dit verhaal past, maar ik heb geen idee hoe ik dat uit mijn pc haal en hier op dit verhaal plak???
Any ideas?
DaMarco,
Neem even een rustgevend tabletje, was het klamme zweet even weg onder de douche en als je wat gekalmeerd bent kruip even achter de P.C. en mail het plaatje even door aan Berry. Hij kan het vast wel plaatsen.
P.S.,
De Merc.GS zal eerst moeten bewijzen zo oud te kunnen worden als de meeste van onze LaRo's. Waarschijnlijk sterft het overgrote deel een vroegtijdige dood en daar zul jij, begrijp ik, niet om rouwen .
Neem even een rustgevend tabletje, was het klamme zweet even weg onder de douche en als je wat gekalmeerd bent kruip even achter de P.C. en mail het plaatje even door aan Berry. Hij kan het vast wel plaatsen.
P.S.,
De Merc.GS zal eerst moeten bewijzen zo oud te kunnen worden als de meeste van onze LaRo's. Waarschijnlijk sterft het overgrote deel een vroegtijdige dood en daar zul jij, begrijp ik, niet om rouwen .
Re: Er zijn geen landrovers meer.
Zijn 5000 landrovers verkocht via de domeinen en de mercedes gaan pas over 2 jaar in de verkoop dus verlopig hoef je je nog geen zorgen te maken.
Groetjes Maurits.
Groetjes Maurits.
Plaatjes kunnen in berichten geplaatst worden als ze al ergens op internet staan.
Bijvoorbeeld bij een gratis provider. Let op, Geocities laat niet toe dat plaatjes getoond worden via een andere pagina.
Als het plaatje ergens op internet staat kan je met de volgende info je plaatje tonen: [beta.prikpagina.nl]
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Bijvoorbeeld bij een gratis provider. Let op, Geocities laat niet toe dat plaatjes getoond worden via een andere pagina.
Als het plaatje ergens op internet staat kan je met de volgende info je plaatje tonen: [beta.prikpagina.nl]
Groeten,
Berry Weijers
De laatste kijkdag meen ik nog een rijtje achter de hekken gezien te hebben, maar die zijn dus niet voor deze keer.
zie catalogus op internet :
[domeinen.minfin.nl]
en
[domeinen.minfin.nl]
zie catalogus op internet :
[domeinen.minfin.nl]
en
[domeinen.minfin.nl]
Even een korte aanvulling op de Land Rovers die bij domeinen worden aangeboden. In 1975 zijn er 2625 Land Rovers besteld (2000 lightweight en 625 x 109). In 1976 volgde er een vervolgorder van 512 Land Rovers 109 gewondentransport. Mogelijk dat in de jaren daarna nog wat Land Rovers zijn aangekocht ter aanvulling of vervanging, maar daar heb ik geen cijfers van. Overigens voor 1975 waren er al Land Rovers bij defensie in gebruik, onder andere bij de KM die een aantal 88" had. Ik weet niet beter dat al deze Land Rovers inmiddels via de domeinen zijn verkocht. Ondertussen zijn al een tijdje Land Rovers 110 te koop, afkomstig van de luchtmacht, marine en mariniers. De laatste keer dat er 109's bij domeinen te koop zijn aangeboden waren de prijzen die er voor betaald zijn schofterig hoog. Ik praat dan over een "wrak 109" die voor meer dan 2000 Euro is weggegaan ex 15% opgeld. Een aantal jaren geleden lagen de prijzen nog zo tussen de 1000 en 2000 Euro. Ook voor minder wel. Deze Land Rovers zijn veel opgekocht door handelaren. Dus, inderdaad, de series Land Rovers zijn inmiddels volgens mij op.
Andre 109 SW & 109 (ex-KL)Jurjen schreef:
>
> De laatste kijkdag meen ik nog een rijtje achter de hekken
> gezien te hebben, maar die zijn dus niet voor deze keer.
> zie catalogus op internet :
> [domeinen.minfin.nl]
> en
> [domeinen.minfin.nl]
Andre 109 SW & 109 (ex-KL)Jurjen schreef:
>
> De laatste kijkdag meen ik nog een rijtje achter de hekken
> gezien te hebben, maar die zijn dus niet voor deze keer.
> zie catalogus op internet :
> [domeinen.minfin.nl]
> en
> [domeinen.minfin.nl]
De 110 Landrovers die uit Afganistan kwamen zijn ook direct via domeinen verkocht. (bnog in UN wit.). Enkele weken geleden zijn er weer vele landrovers naar Irak verscheept vanuit de Eemshaven. Als deze auto's terug komen (volgendjaar?) worden ze waarschijnlijk direct weer verkocht. Het leger heeft nog vele Laro's naarst de Mercedes G-serie en gaat toch bezuinigen. Ik verwacht nog wel enkele Laro's de komende tijd.
Groeten,
Marchel
blauwe landrover lightweight.
marchel_gerbers@hotmail.com
Groeten,
Marchel
blauwe landrover lightweight.
marchel_gerbers@hotmail.com
Oeioeioei... soms DEMK ik grappig te zijn, maar komt dat misschien niet zo over.
Die gekke tekens op mijn scheldkannonade heb ik zelf neergezet en heeft eigenlijk helemaal geen betekenis!
Er staat zowiezo al helemaal niets, maar ik zet mij graag op een speelse manier af tegen anders dan LaRo tijders, heheheh... maar zoals ik al zei; het is speels en heeft geen betekenis!!!
So no worries!
Marco
Die gekke tekens op mijn scheldkannonade heb ik zelf neergezet en heeft eigenlijk helemaal geen betekenis!
Er staat zowiezo al helemaal niets, maar ik zet mij graag op een speelse manier af tegen anders dan LaRo tijders, heheheh... maar zoals ik al zei; het is speels en heeft geen betekenis!!!
So no worries!
Marco
Had ik al begrepen ,maak je geen zorgen want ik heb dezelfde humor en het komt meestal verkeerd over.(maar ik geniet er wel van en ach.. het is goed bedoeld.)
Groetjes Maurits.
Groetjes Maurits.
Er zijn bijna geen landrover meer.
Beste Prikkers,
Komende veiling bij de domeinen zijn er geen LR`s bij, de veiling daarna een paar, en de veilingen daarop volgend links en rechts nog een verdwaalde en mogelijk een paar 110`s die geen dienst meer doen.
De M*rc*d*s M klasse doet inderdaad tot over 2 jaar dienst, veel van deze voertuigen zijn geleased dus komen niet bij de domeinen terecht.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Komende veiling bij de domeinen zijn er geen LR`s bij, de veiling daarna een paar, en de veilingen daarop volgend links en rechts nog een verdwaalde en mogelijk een paar 110`s die geen dienst meer doen.
De M*rc*d*s M klasse doet inderdaad tot over 2 jaar dienst, veel van deze voertuigen zijn geleased dus komen niet bij de domeinen terecht.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Ik heb verhalen gehoord van een Mercedesrijder dat de G niet eens publiek verkocht gaat worden. Ze worden waarschijnlijk geschonken aan Artsen zonder grenzen en dat soort instanties. Is toch eigenlijk veel beter dan onze eigen markt overspoelen.
Anton
Anton
Re: Domeinen verkoop soesterberg
Nieuw op de internet site van de Domeinen is dat de catalogus online is in te zien.
Zie hier het persbericht: [www.minfin.nl]
Groeten,
Berry Weijers
Zie hier het persbericht: [www.minfin.nl]
Groeten,
Berry Weijers