Ik dacht dat toen we bij de team trophy Annabel open hadden gemaakt en de olie hadden ververst dat ik het wel weer gehad had, maar helaas. de staart motor heeft ook een flinke slok gehad, en dit heeft er te lang ingezeten, ik ben nu dus benieuwd of er nog iemand een startmotor heeft liggen voor een 2,5 D of dat iemand weet waar ik aan de stator (het middelste gedeelte van het huis) en de koolborstels met plaat kan komen.
alvast bedankt,
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
De schade was toch iets groter
Re: De schade was toch iets groter
Zonde Jorrit,
Dat je achteraf moet constateren dat je meer schade opgelopen hebt.
Echte komt dit doordat Annabell al die tijd heeft stilgestaan?
Normaal gesproken komt er met een flinke doorwading ook water in en verdwijnt daarna via de Bellhousing en droogt door de motorwarmte.
Ron heeft het ongetwijfeld liggen maar is 2 weken met vakantie.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Dat je achteraf moet constateren dat je meer schade opgelopen hebt.
Echte komt dit doordat Annabell al die tijd heeft stilgestaan?
Normaal gesproken komt er met een flinke doorwading ook water in en verdwijnt daarna via de Bellhousing en droogt door de motorwarmte.
Ron heeft het ongetwijfeld liggen maar is 2 weken met vakantie.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Weer aan het sleutelen? Ga zo door!!
Klote dat je startmotor het loodje heeft gelegd (dat is een van de weinige dingen die ik nog niet gesloopt heb..... (klop, klop)
Probeer eventueel eens het lokale startmotor revisiebedrijf.........
Groetjes bowy
Klote dat je startmotor het loodje heeft gelegd (dat is een van de weinige dingen die ik nog niet gesloopt heb..... (klop, klop)
Probeer eventueel eens het lokale startmotor revisiebedrijf.........
Groetjes bowy
Ik weet een zeer goed bedrijf dat jouw startmotor kan reviseren. Ik heb (welliswaar met andere wagens) zeer goede ervaringen met dit bedrijf.
fa. Ronda te Harderwijk.
Succes!
Paul
fa. Ronda te Harderwijk.
Succes!
Paul