waar haal ik een goede revisie-ruilmotor voor een goede prijs?
waar haal ik een goede revisie-ruilmotor voor een goede prijs?
Wie kan mij vertellen waar ik een goed volledig blok kan krijgen als ruilmotor voor een 2,5na diesel uit een '90-er 110 (ex mariniers)? Ik wil hem zelf omzetten.
Ik heb de auto in onderhou bij ReGa in Ede, maar vindt ?2200,- ex BTW wel veel geld voor een ruilblok (van Europower in Schotland), wel met 1 jaar garantie ongeacht km. Volgens mij zin er ook wel bedrijven in NL die goede ruilmotoren leveren. Wie helpt me hieraan?
gr. Chris Visser
www.opwielen.nl
Ik heb de auto in onderhou bij ReGa in Ede, maar vindt ?2200,- ex BTW wel veel geld voor een ruilblok (van Europower in Schotland), wel met 1 jaar garantie ongeacht km. Volgens mij zin er ook wel bedrijven in NL die goede ruilmotoren leveren. Wie helpt me hieraan?
gr. Chris Visser
www.opwielen.nl
Re: waar haal ik een goede revisie-ruilmotor voor een goede prij
Chris,
Vis Scheveningen levert ze ook, je zou bij hun ook even kunnen informeren wat een blok kost.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Vis Scheveningen levert ze ook, je zou bij hun ook even kunnen informeren wat een blok kost.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Ha die Chris,
Ik zag op marktplaats 3 daf/peugeot 2,5 dieselmotoren te koop, waarvan er 1, ongeveer een jaar geleden, gereviseerd is.
Groeten Edward.
Ik zag op marktplaats 3 daf/peugeot 2,5 dieselmotoren te koop, waarvan er 1, ongeveer een jaar geleden, gereviseerd is.
Groeten Edward.
Zoiets heeft ook even mijn gedachten gekruisd, maar ik ga dan toch liever voor de zekerheid van een totaal gereviseerde motor met garantie.
ps:bij Budget kost ÃÂe €2675,-, da's wel errug veel geld, vind ik.
ps:bij Budget kost ÃÂe €2675,-, da's wel errug veel geld, vind ik.
kijk eens bij Paddock en onder special offers
Voor een volledig gereviseerd blok met garantie valt de prijs me erg mee.
Is het geen optie om je oude blok te laten reviseren?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Is het geen optie om je oude blok te laten reviseren?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
voor een motor die helemaal (inkl brandstofpomp) en goed gereviseerd is
vind ik dit een nette prijs
vind ik dit een nette prijs
Euuh, het gaat om 2200,- ex btw voor een stripped engine, dat betekend dus GEEN brandstofpomp, verstuivers, distributie startmotor of wat dan ook, alleen het kale blok incl gemonteerde kop...
Get Visual Land Rovers in A'foort bood aan mijn blok te reviseren (met 1 jaar garantie op het totaal), incl gebruik van een brug en assistentie blijf ik dan onder de € 2000,-. Dit lijkt mij de meest aantrekkelijke oplossing.
to be continued..
Get Visual Land Rovers in A'foort bood aan mijn blok te reviseren (met 1 jaar garantie op het totaal), incl gebruik van een brug en assistentie blijf ik dan onder de € 2000,-. Dit lijkt mij de meest aantrekkelijke oplossing.
to be continued..
Ik heb het een paar jaar geleden (in 2000) ooit eens een keer nagevraagd voor mijn lightweight met een 2.25 diesel, bij een diesel revisie bedrijf in Apeldoorn. Zij hadden het toen over 3500 gulden.
Ik heb het toen uiteindelijk niet gedaan want ik wilde toch een Station Wagon en vond het jammer van de investering.
Steven
Ik heb het toen uiteindelijk niet gedaan want ik wilde toch een Station Wagon en vond het jammer van de investering.
Steven