Gloeiende griezels,
helaas gaat mijn premie omhoog. Dit tendeels door onkunde van mijn kant maar dan moet die sukkels ook maar niet op de sneweg stil gaan staan. Ikke remmen en glijden op mudjes, uitwijken en daar naar toe waar een disco best plezier heeft. De Berm. Alleen begon die flink te kwispelen en hij wou niet lang in de berm spelen en ging die snel terug naar de snelweg. Laat daar nu net een klein koekblik rijden die ik dus rechts van voren raak. De inzittende van deze auto schrok best wel als je op de snelweg staat en er komt een disco opeens recht uit de berm op je auto af en dan er tegen en hem even een rijstrook verplaatst.
Geen letsel en alleen blik schade bij het koekblik. Mijn mooie stalen scorpion lierbumper staat een heeeel klein beetje naar binnen met wat krasjes
Dus al met al even schrikken maar nu alleen nog verzekerings werk en geen ziekenhuisbezoeken.
Wou ik even kwijt
Robert
verzekeringpremie
Geluk gehad; mag ook wel eens!
Robert, geluk gehad!
Frappant dat je op mud-banden zulke problemen had in de berm. Te droog gras?
Dus je bent nu 'shaken, not stirred' (zoals agent 007 placht te zeggen)?
Mvg
Harry & de 'RUS'
Frappant dat je op mud-banden zulke problemen had in de berm. Te droog gras?
Dus je bent nu 'shaken, not stirred' (zoals agent 007 placht te zeggen)?
Mvg
Harry & de 'RUS'
Re: Geluk gehad; mag ook wel eens!
Zijn al oude mudjes en met 80 is het geen pretje in gras. Maar ik ben errug blij dat het zo is afgelopen.
Robert die binnenkort BF AT erop heeft zitten.
Robert die binnenkort BF AT erop heeft zitten.
hey robert,
gelukkig is het goed afgelopen.
heb je het trapje voor achter op je disco nog gekocht?
mijn rang erover staat nu in de schuur om schokbreker rechtsvoor te vervangen en de achteras.
linkerachterspadscherm vast te zetten en helemaal van binnen schoonmaken want alles zit onder de modder.
moet eigenlijk ook nog voor eind mei 2 ritten uitzetten.
nou eerst de schokbreker en achterscherm dan maar dna komt de rest misschien wel later.
groetjes disco 1992
en succes met verzekering
gelukkig is het goed afgelopen.
heb je het trapje voor achter op je disco nog gekocht?
mijn rang erover staat nu in de schuur om schokbreker rechtsvoor te vervangen en de achteras.
linkerachterspadscherm vast te zetten en helemaal van binnen schoonmaken want alles zit onder de modder.
moet eigenlijk ook nog voor eind mei 2 ritten uitzetten.
nou eerst de schokbreker en achterscherm dan maar dna komt de rest misschien wel later.
groetjes disco 1992
en succes met verzekering
zal hem wel eeens bellen
robert
robert