Wie was er vandaag tussen Posterholt en Koningsbosch...
Wie was er vandaag tussen Posterholt en Koningsbosch...
Wie stond er vandaag met een groene SIII met snorkel op de weg tussen Posterholt en Koningsbosch? Mooie SIII hoor, hebben er nog even bij staan kijken maar de eigenaar was nergens te bekennen...
Re: Wie was er vandaag tussen Posterholt en Koningsbosch...
Reed vandaag met een blauw/grijze def 110 o.a. tussen Posterholt en Koningsbosch(het boesj)
Jan
Jan
Nou, vanuit de boesj gezien stond die SIII net voor de afslag naar Mariahoop
Stond deze niet rechts van de weg komend vanuit Posterholt voor het huis van hoveniersbedrijf Eddy Mercks, staat er elke da in de week, zal wel van een werknemer van hem zijn, is toch het huis waar brandhout rondom ligt ?
Nee, nee, da's 'n stage one met een bull-bar. Dit was een echte mooie, waarschijnlijk net opnieuw gespoten en afgemonteerde SIII SWB in 't donkergroen. Ik dacht even dat ie van Hub Koch was, maar daar was ie te mooi voor
Dat was de serie 3 van Cees Mom uit Amstenrade. Die S3 heb ik voor hem opgeleukt en inderdaad vorige week gespoten. Je kunt ook niets stiekem doen. Cees is (nog) geen prikker. Cees en ik zijn in Koningsbosch op politiehondentraining met onze herdertjes. N.B. ik rij normaal in een 90td, maar deze week in een 109 S2 brandweer truck cap. Mvg
Wim
Wim
Mooi spuitwerk! Persoonlijk hou ik niet zo van die traanplaat langs de onderkant, maar evengoed mooi werk. Duitse herdertraining in K'bosch? Ken je Corne' Beckers bij mij uit de straat (Of Freetime's Home), ga ik wel eens kijken op vrijdagavond als zij daar in de tuin gaan pakwerken.
Groet, Rody
Groet, Rody
Nee dat zegt me niet meteen iets, ons oefenterrein is in Koningsbosch zandpad naast Coenen Vintage VW, en dan in het bos. We hebben trouwens geen duitse herders, maar zuiver Mechelse of mix met Nederlandse (zijn veelal sneller en feller). Ik heb mijn werkplaats in Echt op de Berk, kom maar eens aan voor koffie.
Mvg
Wim
Mvg
Wim