De lokale VW dealer houdt morgen een touareqshow, ik sta daar ook met een kraampje. De hele boel is daar aangekleed, hele showroom vol touareqs (je weet wel die auto's die het blijkbaar wel kunnen maar niet mogen ofzo )
Wat die dealer nog niet weet is dat er een extra attractie voor de deur komt. Hoop dat een 101FC niet te veel aandacht afleidt
Nou moet je natuurlijk niet zo krom kletsen.... Het enige waar je op hoopt is dat ze allemaal bij je 101 staan te kwijlen en dat ze compleet vergeten wat een toewarek uberhaupt is. En dat de betreffende Dealer bij volkswagen gaat navragen of het een volkswagen was en of die alstjeblieft weer in de productie genomen kan worden ivm de overweldigende interesse van het publiek.
Er was niet veel te doen, ik moest de 101 opzij parkeren want voor de showroom stond een aanhanger met zo'n houten wip erop waar ze met touarecs over heen reden. Mocht ik als laatste ook even doen maar ze hadden de oprijplaten al weggehaald. Dat was geen probleem want de vering kon hoger. Resultaat was een aardig beschadigde bumper. Niet hoog genoeg dus. Zal mijn auto nooit worden, ik zat er veel te diep in. Keek alleen tegen het stuur aan. Zat wel een erg goede geluidsinstallatie in. Net een rijdende concertzaal. (was wel optioneel)