bullbar
bullbar
Ik ben op zoek naar een leuke bullbar voor mijn defke, maar wil geen grof geld betalen... nou heb ik een kandidaad gevonden maar weet niet of ie wel mooi is.
Gaat om de wraparound bullbar met lightguards van bearmach...........
Mijn opmerking is eigenlijk dat ie zo ver van de auto af staat naar voren... klopt dat?
heeft iemand van jullie misschien zo'n ding, en dan wat foto's ofzo met dat ding voorop een defke??? alvast bedankt
Gaat om de wraparound bullbar met lightguards van bearmach...........
Mijn opmerking is eigenlijk dat ie zo ver van de auto af staat naar voren... klopt dat?
heeft iemand van jullie misschien zo'n ding, en dan wat foto's ofzo met dat ding voorop een defke??? alvast bedankt
Re: bullbar
Defke, dat zeggen volgens mij alleen onze zuiderburen. Ik ben benieuwd of mijn instinct klopt.
ik heb nog zon wraparound origineel landrover....moet wel wat aan gelast worden...maar als je handig bent kun je er weer wat moois van maken.
zelf gebruik ik m niet.
als je interesse hebt mail maar even...misschien heb ik ook nog wat fotos ervan.
groet, Ezra
zelf gebruik ik m niet.
als je interesse hebt mail maar even...misschien heb ik ook nog wat fotos ervan.
groet, Ezra
Als macweekers hem niet wil hebben ben ik een mogelijke kandidaad
Kan je wat foto's mailen? (zie bij info)
Kan je wat foto's mailen? (zie bij info)
zijn e-mail adres eindigt toch op nl, misschien een reserve belg uit zeeuws vlaanderen
Ik zie .com staan, dus misschien is hij inmiddels van reserve naar de selectie gegaan.
Sorry dames en heren, dit bericht komt helemaal uit het zuiden van limburg... nederlands limburg wel te verstaan (en dat van die reserve belg klopt dan wel een beetje, maar zoals ze hier zeggen: don't f**k with limbo's)
Ezra zit er op die bullbar een laag poedercoat of is ie geplastificeerd?? als ie geplastificeerd is dan denk ik niet dat ik er aan wil beginnen om eraan te lassen ed.
Ezra zit er op die bullbar een laag poedercoat of is ie geplastificeerd?? als ie geplastificeerd is dan denk ik niet dat ik er aan wil beginnen om eraan te lassen ed.
Hoi Yves,
Waarschijnlijk heb ik zondag een bullbar met lightguards thuis liggen. Ik zit ook vrij diep in het zuiden (Elsloo), dus kun je even komen "proberen" hoe het e.e.a. uitziet.
Groeten
Wim Janssen
Waarschijnlijk heb ik zondag een bullbar met lightguards thuis liggen. Ik zit ook vrij diep in het zuiden (Elsloo), dus kun je even komen "proberen" hoe het e.e.a. uitziet.
Groeten
Wim Janssen
Ik heb er een van een half jaartje oud op m'n defender zitten.
Ook heb ik nog wingtopprotectors liggen.
Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik woon in Weert
Ook heb ik nog wingtopprotectors liggen.
Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik woon in Weert