Het was een geweldige dag. In ben zowaar wat verbrand. Wat ik ook leuk vond was dat Lenie het Hart ook mee ging in haar Defender en dat we 3 jonge zeehonden mochten uitzetten. Hoe schattig.
Er stonden in Holwerd ook nog een paar geitenwollensokkentypes die geen centen hadden (omdat ze niet werken misschien???) om naar Ameland te varen. Er was op Ameland een demonstratie tegen het een of het ander. Ze waren blij dat ze mee konden liften. Op Ameland aan gekomon begonnen ze ons te bedemonstreren!!!! De vlerken.
Het was een mooie rit. Toch 30 km denk ik. We moesten namelijk eerst ff langs de uitzetplek van de zeehonden.
Ook waren er een paar doorwadingen (Zie foto's een paar postings hieronder) Maar de meeste auto's hebben het wel gehaald.
Zelf heb ik geen problemen gehad door het olifanten vet van Geert dat we gister nog ff hebben gebruikt om de elektriek extra te beschermen.
Maar wat was die Wouter moe vanmiddag ik hoop dat ie veilig is thuis gekomen. Hij was om 2:00 vanacht al naar het noorden gereden. Wel gaaf die wadbanden van hem.
Op de boot paste het maar net. Wat dat betreft wel fijn dat er 2 auto's het niet gehaald hadden.
Gr Paulo die volgend jaar er zeker weer bij probeert te zijn.
En Teun bedankt voor het tippen