Drup....drup...druppellader
Drup....drup...druppellader
Hallo Medeprikkers,
Eindelijk weer eens tijd om er met de Classic op los te toeren (voor zolang als het duurt aangezien kind nr. 2 zich met een week of drie aandient!!) Staat 'ie met een net geen lege accu zieligjes op de oprit. Met moeite knippert het lampje van de startonderbreker maar meer zit er echt niet in......
Nou vroeg ik mij af of er bij toeval in de regio Zaltbommel iemand die op korte termijn een lader voor me te leen heeft?
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Eindelijk weer eens tijd om er met de Classic op los te toeren (voor zolang als het duurt aangezien kind nr. 2 zich met een week of drie aandient!!) Staat 'ie met een net geen lege accu zieligjes op de oprit. Met moeite knippert het lampje van de startonderbreker maar meer zit er echt niet in......
Nou vroeg ik mij af of er bij toeval in de regio Zaltbommel iemand die op korte termijn een lader voor me te leen heeft?
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Re: Drup....drup...druppellader
Niet echt in de buurt, Wemeldinge.
Ik heb een gewone lader, mag je wel gebruiken.
Gr
Rien
Ik heb een gewone lader, mag je wel gebruiken.
Gr
Rien
Waardenburg net over de brug dus, druppellader heb je niet nodig, je moet hem eerst normaal laden. Druppelladen is onderhoud bij lang niet gebruiken. Je kunt ook even startkabels gebruiken en een kwartiertje gaan rijden.
Ik heb een gewone lader.
Fred101
Ik heb een gewone lader.
Fred101
Hallo Fred,
Enkele maanden geleden kreeg ik met kabels de motor niet aan de gang...toen de wegenwacht maar laten komen en die kregen het uiteindelijk voor elkaar...met 24 volt...(kon ik meteen mijn zekeringen vervangen) Vandaar leek het me verstandiger om het nu met een lader te proberen. Ik weet dat een druppellader nu niet nodig is maar vond het wel leuk staan als onderwerp.
Wanneer zou ik jou lader kunnen gebruiken? Woonde jij niet tussen Waardenburg en Meteren?
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Enkele maanden geleden kreeg ik met kabels de motor niet aan de gang...toen de wegenwacht maar laten komen en die kregen het uiteindelijk voor elkaar...met 24 volt...(kon ik meteen mijn zekeringen vervangen) Vandaar leek het me verstandiger om het nu met een lader te proberen. Ik weet dat een druppellader nu niet nodig is maar vond het wel leuk staan als onderwerp.
Wanneer zou ik jou lader kunnen gebruiken? Woonde jij niet tussen Waardenburg en Meteren?
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Oké Frans, je hebt helemaal gelijk.....gelukkig is er nog iemand wakker
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Groeten,
Erik "Range R"Overmeijer
Ik woon er nog steeds, dus laat maar weten wanneer. Overigens denk ik dat je beter je accu er uit kunt pakken en hem eens laten testen bij de accuboer want als er 24V nodig is om hem aan te krijgen en hij nu weer niks doet denk ik dat er een cel defect is. Staat het vloeistof nivo hoog genoeg ?
Als een accu te vaak leeg gaat kan hij defect raken.
Ik leen mijn lader liever niet uit (niet zo'n beste ervaringen met uitlenen) maar je bent welkom om je accu hier een nachtje aan de lader te hangen. Kan ik ook even voor je kijken of het goed gaat met laadstroom.
Ben morgen vanaf een uur of 1 thuis.
Fred
Als een accu te vaak leeg gaat kan hij defect raken.
Ik leen mijn lader liever niet uit (niet zo'n beste ervaringen met uitlenen) maar je bent welkom om je accu hier een nachtje aan de lader te hangen. Kan ik ook even voor je kijken of het goed gaat met laadstroom.
Ben morgen vanaf een uur of 1 thuis.
Fred