LR van kleur laten veranderen
LR van kleur laten veranderen
Binnenkort heb ik zoals velen vakantie. In mijn eerste week wil ik mijn LR van Beige naar blauw transvormeren. Nu werd ik erop gewezen dat op het kenteken Beige staat. Wat denken jullie is dit een probleem voor de APK? Of moet ik mijn auto opnieuw laten keuren bij de RDW, daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in.
Tot ziens
Marcel
Tot ziens
Marcel
Re: LR van kleur laten veranderen
Even de RDW bellen... volgens mij kun je je kentekenbewijs gewoon opsturen met een briefje of ze de kleur even willen veranderen.
Of het is zelfs zo dat als je de binnenkant niet schildert dat het gewoon mag...
Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk
Of het is zelfs zo dat als je de binnenkant niet schildert dat het gewoon mag...
Groetjes,
Remco
www.little-landies.com
www.henryv8.tk
heb meerdere auto's veranderd van kleur.
Maak de auto in de nieuwe kleur.
Stuur kenteken aangetekend op naar rwd in veendam met vermelding dat de kleur is veranderd. geef de nieuwe kleur aan. Je krijgt dan een nieuw kenteken terug.
Er is geen keuring voor nodig. Het is gewoon een formaliteit, maar moet wel gebeuren.
Maak de auto in de nieuwe kleur.
Stuur kenteken aangetekend op naar rwd in veendam met vermelding dat de kleur is veranderd. geef de nieuwe kleur aan. Je krijgt dan een nieuw kenteken terug.
Er is geen keuring voor nodig. Het is gewoon een formaliteit, maar moet wel gebeuren.
Ik zou even informeren bij een apk keurmeester, volgens mij moet een bepaald percentage de oude kleur hebben (motorruimte, interieur etc.) dan heeft het geen gevolgen voor de keuring. Om geen risico te lopen kun je natuurlijk altijd de kleur op je kenteken laten veranderen.
succes
Jan Aart
succes
Jan Aart
kleur is geen keurings eis voor apk zelfs aantal deuren niet alleen technische eisen en inrichting moet kloppen met deel 1
Nou ik heb eens gekeken op mijn Kenteken bewijs, maar die van ons is kleurloos dus schilderen met die handel en dat hebben we dan ook maar meteen gedaan.
groeten Frank Korver "Daktari"
[httpd.chello.nl]
groeten Frank Korver "Daktari"
[httpd.chello.nl]
bij bedrijfsauto's, lees grijs kenteken staat geen kleur vermeld op het kenteken. dit is alleen van toepassing op geel kenteken auto's
Zolang er maar ergens iets van de originele kleur te zien is (verzin maar een hoekje), is alles mogelijk.