hallo
ik heb een landrover discovery 300 tdi.ik ben ruim 2m lang en mijn rechter knie is kapot. ik zit er over te denken om een cruisecontrole in mijn auto te laten zetten. ik weet dat ik het grijs kenteken schot 125 cm achter kant deur mag zetten.en zou dan +- 16 cm met mijn stoel verder naar achter kunnen.
als ik mijn originele discovery stoel een paar cm hoger zet zou ik daar dan ook nog wat been ruimte mee kunnen winnen? of zijn er mensen die nog andere mogelijkheden weten?
Bigfoot
been ruimte
Re: been ruimte
beste bigfoot,
ik ken het probleem.
zelf ben ik 2.02 meter en heb ook een disco 1 gehad maar dan een 200 tdi.
ik had er genoeg ruimte in maar als ik in een 300 tdi ging zitten van een vriend van me dan ging het zeer moelijk.
de 300 tdi 's zijn wat krapper kwa ruimte namelijk.
als jij je stoel naar achter laat verplaatsen met rails en al moet je hem volgens mij opnieuw laten keuren bij de rdw.
dit heb ik namelijk al een paar keer gehoord. omdat de verhoudingen dan niet meer kloppen.
zeker weten doe ik niet maar vraag het eens na zou ik zeggen.
succes disco 1992
ik rijd nu range rover classic ook beetje weinig ruimte vor lange mensen maar ja
ik ken het probleem.
zelf ben ik 2.02 meter en heb ook een disco 1 gehad maar dan een 200 tdi.
ik had er genoeg ruimte in maar als ik in een 300 tdi ging zitten van een vriend van me dan ging het zeer moelijk.
de 300 tdi 's zijn wat krapper kwa ruimte namelijk.
als jij je stoel naar achter laat verplaatsen met rails en al moet je hem volgens mij opnieuw laten keuren bij de rdw.
dit heb ik namelijk al een paar keer gehoord. omdat de verhoudingen dan niet meer kloppen.
zeker weten doe ik niet maar vraag het eens na zou ik zeggen.
succes disco 1992
ik rijd nu range rover classic ook beetje weinig ruimte vor lange mensen maar ja
Re: been ruimte
nee joh,..daarvoor ga/hoef je niet naar de RDW,..
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
Grtn,
Roland
<b>The Ran-ge R-over Project .
*
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]