sleutels en sloten

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bob

sleutels en sloten

Bericht door Bob »

Beste prikkers,

Ik heb een 110 ex army met 1 sleutel voor het contactslot en achterdeurslot. Deze wilde ik laten namaken maar de sleutelboer had geen passende sleutel daarvoor. Heb ik net een kluns van een sleutelboer getroffen of is een een legerding dat alleen legerlaro's hebben en niet gewoon nagemaakt kunnen worden?
O ja, heeft er iemand nog 2 sloten liggen met sleutels voor de voordeuren, ik open nu alles door de schuifraampjes. Het mooiste zou zijn om alle 4 de sloten met passende sleutel te hebben....

Ik hoor wel, alvast bedankt.

ALOHA Bob
AadG

Re: sleutels en sloten

Bericht door AadG »

Ze zijn wel na te maken.

Je moet alleen even aangeven dat het een oude Engelse auto is.

Ik heb ze onlangs bij een hakkenbar na laten maken. Oke hij moest even zoeken maar het lukte perfect.
Bob

Bericht door Bob »

Aad,

Tja, dan wordt mijn vermoeden bevestigd, ik had dus een prutser getroffen. Dus... naar de Hakkenbar danmaar. Ik hou me nog steeds aanbevolen voor andere sloten en cilinders.

ALOHA Bob

ps: snelle reactie
Anton90/110

Bericht door Anton90/110 »

Vaak hangen de sleutels tussen Austin, Rover, Leyland, en zelfs wel is Volvo.

Anton
AadG

Bericht door AadG »

Heb ook een snelle Lr, vandaar
Disco

Bericht door Disco »

Wij hebben voor onze Disco ook heel Rotterdam afgezocht.
Zelfs de meest grote zaak (eentje voor de de bouw) kon niet leveren.
In een heel klein zaakje zei men kweet niet kom maar even langs en inderdaad men kon hem namaken.
Wat ik wel heel slordig vond is dat de landroverdealer ook niet kon leveren.

Groeten Theo Kaufmann/Disco
musketier

Bericht door musketier »

sleutel is van het zelfde type welke ook voor de mini wordt gebruikt. Een standaard engelse sleutel voor een contactslot. overal te verkrijgen. als je dit aangeeft heb je zo een sleutel.
Plaats reactie