Smoelenboek bij werken.??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Laroma

Smoelenboek bij werken.??

Bericht door Laroma »

Een verzoek het smoelenboek bij te werken,want..... dit is leuk en noodzakelijk voor de andere prikkers want dan weten de andere prikkers ook met wie er ze te maken hebben en wat voor auto deze bezitten.

Dit is misschien een vreemde oproep, maar ik zal het leuk vinden als ik weet met wie ik contact heb i.p.v met vreemde te contacten, gezien de goede reacties van de mede prikkers.

Groetjes Maurits Met HEEL goede bedoelingen.
Dries

Re: Smoelenboek bij werken.??

Bericht door Dries »

Ja, goeie oproep !

Wat ik alleen jammer vind is dat in het smoelenboek onder Laroma alleen een plaatje te vinden is van een legergroene 109 en een verhaaltje over een ene Maurits.. Als ik dat bekijk en lees weet ik nog steeds niet hoe Maurits eruit ziet en of het wel een levend persoon is... (don't get me wrong !)
Want .. wanneer is een contact geen vreemde meer ???
- als je een A4tje met letters van iemand gelezen hebt met een foto van een legergroene 109 softop ???
Nee natuurlijk niet!!!!
Je bent geen vreemde meer als je op een Landrover evenement herkend zou kunnen worden omdat je smoel en eventueel wagen bekend voorkomen!!!

Het leuke van een smoelenboek is dat je er een plaatje van je smoel in kan zetten!! en niet alleen van je wagen, want die zijn bijna allemaal het zelfde

Dussss.....

Laat zien wie je bent !!

Grt
3sbaars.
Laroma

Re: Smoelenboek bij werken.??

Bericht door Laroma »

Heb je gelijk in en heb hier niet bij stilgestaan,maar is wel een juiste aanvulling bij het smoelenboek om een totaal beeld te krijgen.
Zal deze aanvulling zeker doen want ik ik vind het een goede opmerking om het smoelenboek compleet te maken.

Groetjes Maurits.
Plaats reactie