110 v.s. stage-one
110 v.s. stage-one
wat is het verschil in de aandrijving.
Met name de versnellingsbak(lt95)
Weet een bak te koop voor mijn 110.
alleen deze komt van een stage-one.
Is dit zonder veel aanpassingen te doen?
Is de overbrenging hetzelfde?
Kan hier namelijk nergens iets over vinden.
gr. Leo
Re: 110 v.s. stage-one
heb anders nog wel 110 bak voor je.. 50 euro... zelf uit chassis (zonder karosserie) halen en meenemen.
Bart
Bart
ligt eraan wat voor een bak er in de 110 zit. mogelijk is dit ook een lt95 als het een v8 betreft. deze bak is herkenbaar aan de vier versnellingen en de versnellingsbak en tussenbak zijn samen een, en niet twee losse compenenten.
later is de lt85 daarvoor in de plaats gekomen. (vijf versnellingen.) en net als de latere bakken bestaat deze uit een aparte versnellingsbak en tussenbak welke aan elkaar gekoppeld zijn.
Heb je een viercilinder motor, dan is je auto uitgerust met een lt77 of lt77s versnellingsbak.
Anton
later is de lt85 daarvoor in de plaats gekomen. (vijf versnellingen.) en net als de latere bakken bestaat deze uit een aparte versnellingsbak en tussenbak welke aan elkaar gekoppeld zijn.
Heb je een viercilinder motor, dan is je auto uitgerust met een lt77 of lt77s versnellingsbak.
Anton
Voor zover ik weet wel.. de auto is door de vorige eigenaar gedemonteerd omdat hij schade had gereden.
Bart woont in Schoonebeek... en de bak ligt in Coevorden
Bart woont in Schoonebeek... en de bak ligt in Coevorden
En anders heb ik nog een bak liggen, is gegarandeerd goed, ik heb er zelf 1,5 jaar mee gereden. Zit eventueel een nieuwe koppeling en drukgroep bij.
groet frank
groet frank