yes! goedgekeurd!!!
yes! goedgekeurd!!!
na 6 weken sleutelen,en rond hobbellen met een eendags kenteken,eindelijk goedgekeurd.
op de dag des keuren nog even het achterste diff. in puin gedraaid,dus stevig balen.
2 uur voor uur u de aandrijfas,en de steekassen gedemonteerd(met behulp van een vijzel,dus echt total loss)en met voorwielaandrijving naar het rdw gehobbeld.
tot mijn enorme verbazing in een keer goedgekeurd!!!!
nu komt het,ik heb jarenlang range rovers gereden,en bij die dingen doet de handrem niets bij het ontbreken van de achterste aandrijfas.
waarom bij een series2A uit '65 wel?
maakt ook eigenlijk niet uit....
het nederlandse wegennet is er gisteren wel weer een stukje mooier op geworden.......
op de dag des keuren nog even het achterste diff. in puin gedraaid,dus stevig balen.
2 uur voor uur u de aandrijfas,en de steekassen gedemonteerd(met behulp van een vijzel,dus echt total loss)en met voorwielaandrijving naar het rdw gehobbeld.
tot mijn enorme verbazing in een keer goedgekeurd!!!!
nu komt het,ik heb jarenlang range rovers gereden,en bij die dingen doet de handrem niets bij het ontbreken van de achterste aandrijfas.
waarom bij een series2A uit '65 wel?
maakt ook eigenlijk niet uit....
het nederlandse wegennet is er gisteren wel weer een stukje mooier op geworden.......
Re: yes! goedgekeurd!!!
Hoi bas
Bij een series werkt de handrem wel omdat die in 4Wd een gesperd diff in de bak heeft in tegenstelling tot de RR die een inschakelbare diff heeft (Diff Lock).
Gefeliciteerd met je goedkeuring!
Groetjes Bowy
Bij een series werkt de handrem wel omdat die in 4Wd een gesperd diff in de bak heeft in tegenstelling tot de RR die een inschakelbare diff heeft (Diff Lock).
Gefeliciteerd met je goedkeuring!
Groetjes Bowy
Wat wordt het toch mooi in Nederland.
Bas, gefeliciteerd!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Bas, gefeliciteerd!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Bas gefeliciteerd!!
Ik ken het gevoel
H E E R L I J K ! ! ! ! !
Steven 109 S2A StaWag Hacfort 1971
Ik ken het gevoel
H E E R L I J K ! ! ! ! !
Steven 109 S2A StaWag Hacfort 1971
Tada, weer één erbij !!
Bas, van harte gefeliciteerd.
Danny.
Bas, van harte gefeliciteerd.
Danny.
dank,dank,dank,maar dan niet aan die frictieplaat bij het rdw,kost me 2 nieuwe swivel keerringen.....
maar goed,kan er ook nog wel bij,bij die achteras,aanlopende voorste aandrijfas,en vet versleten diesel....
en dan te bedenken dat ik er een vogue se voor heb verkocht.
ach ja,DIT IS TOCH VEEL LEUKER ?!?!
maar goed,kan er ook nog wel bij,bij die achteras,aanlopende voorste aandrijfas,en vet versleten diesel....
en dan te bedenken dat ik er een vogue se voor heb verkocht.
ach ja,DIT IS TOCH VEEL LEUKER ?!?!