wie van jullie heeft hier wel eens wat besteld...?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kapitein Iglo

wie van jullie heeft hier wel eens wat besteld...?

Bericht door Kapitein Iglo »

www.de-generaal.com

Hebben volgens mij wel interessante aanbiedingen voor slaapzakken en veldbedden. Ben benieuwd naar julle ervaringen met dit bedrijf. Heeft geen haast, jullie zitten toch allemaal aan het bier & whisky in Biddinghuizen... mooi is dat !

Menno
Geert Jan

Re: wie van jullie heeft hier wel eens wat besteld...?

Bericht door Geert Jan »

Voor in de laro is de donzen ex KL erg goed en warm genoeg, ga je echt kamperen/survivalen dan moet je de M90 KL nemen maar er zijn anderen die deze slaapzakken veel goedkoper aanbieden.
Mail maar als je een goed adres moet hebben.
Kapitein Iglo

Tja, ik ga volgend jaar in de zomer naar het Noorden, maar dan kan het best eens koud worden... En in het najaar zal er best in NL wat gekampeerd worden. Zwaar survivalen zal het niet worden, maar met een land rover weet je het nooit he

Die Israëlische die hij aanbiedt op zijn site leek me wel wat... In de woestijn kan het tenslotte ook koud worden. In mijn Laro (ex leger 109 softtop) zal het nooit warmer worden dan buiten kan ik je verzekeren!

Ben altijd benieuwd naar een goed adresje...

Menno
Mario

Bericht door Mario »

Ik heb nog een paar van de ex. KL slaapzakken, dons, nieuw. Kunnen weg voor 40 Euro/stuk. 06-10945983
Kapitein Iglo

Wat voor slaapzakken zijn dat? die KL-90 dingen, mummiemodel? Misschien dat je een plaatje voor me hebt?

Je kunt me offlist mailen hoor...
Plaats reactie