gevallen!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Everhard Mulder

gevallen!

Bericht door Everhard Mulder »

Ik heb nieuwe deuren (links en rechtsvoor) gezet in mijn 110. Nu wilde links voor niet goed sluiten. Ik wilde het "pookje" dat aan het chassis zit en wat in het slot gaat wat verzetten en maakte de bouten los. Ik dacht dat de moeren vastzaten aan het chassis, maar dat bleek niet zo te zijn: het is een plaatje waarop die moeren vastzitten. Je raadt het al: dat plaatje dondert naar beneden, de holle ruimte in. Maar: hoe krijg ik 'm terug? Heb al zitten proberen met een ijzerdraad, met een magneet, maar dat werkt allemaal niet. Iemand een idee?
Everhard Mulder
Jan Spies

Re: gevallen!

Bericht door Jan Spies »

Bij mij zit er een afdekplaatje op de stijl die je eraf kunt schroeven. Daarachter zit een rubber dop die je eruit kunt wippen. Je hebt nu een groot gat waardoor je wat kunt ondernemen. Vanaf de onderkant dacht ik me te herinneren kun je denk ik ook in de stijl komen, misschien kun je dat eens proberen.

Groet,
Jan
paulus

Bericht door paulus »

een ijzerdraad met een kauwgom, ik had hem in een keer
SIII109Dstawag

Bericht door SIII109Dstawag »

Een bekend verhaal heb ik ook meegemaakt, toch maar niet de auto op z'n kop zetten maar uiteindelijk met een magneetje aan een stug slangetje bevestigd en wezen wissen, ging bij mij goed!

Succes,
limbolaro

Bericht door limbolaro »

je kunt het ook proberen met een magneet aan een touwtje.

vissen maar
leo peters

Bericht door leo peters »

een magneetje in in in in in een slangetje (heel ietsje onderuit laten steken) anders blijft de zijkant kleven en krijg je de zaak niet gevangen
suk6
Plaats reactie