Hee Henk-Lw: Limburgproject

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rien (ex ragrover)

Hee Henk-Lw: Limburgproject

Bericht door Rien (ex ragrover) »

Hee Henk!

Wat lees ik nou? heb je een project in Limburg gekocht? vertel er eens iets meer over! Je nieuwe aanwinst ziet er picobello uit!

grtz. nog net Ragrover Rien
Frank Korver

Re: Hee Henk-Lw: Limburgproject

Bericht door Frank Korver »

Hee Rien,

Wat lees ik nu nog net Ragrover Rien, ga je je naam veranderen dan, en heeft een Henk een project in Limburg????? Hoe kom jij daar nu weer bij, dit project is net af

grt Frank Korver
"Karinya" 109B 1979 Hardtop
Rien (ex ragrover)

Inderdaad Frank, ik ben vandaag met een nw. project begonnen, eigenlijk TWEE tegelijk! een v-8, en een...............!

O ja, ik ben tegenwoordig ook erg geinteresseerd in projectontwikkeling!

grtz. Rien
Frank Korver

Bericht door Frank Korver »

Hee Rien,

Ik dacht dat jij alleen in houten projecten deed, zoals overkappingen en carpoorten, maar over welk V8 project heb jij het nu weer???. Je hebt toch een ster project gekocht, zonder kenteken. Ik heb even niets met projecten op dit moment, ik heb nog een tuin project, maar dat wist jij al. O ja en voor je ik het vergeet ik ben ook bijna klaar heb vandaag nog even de motorkap in de verf gezet.

grt Frank Korver
"Karinya" 109B 1979 Hardtop
Rien (ex ragrover)

Ik lijk inderdaad wel op een houtbouwprojectontwikkelaar op dit moment! en ja...ik heb vandaag een met een ster in de voorruit project aangeschaft!, en over jou tuinproject moeten we nog een ''weekendje'' brainstormen barbequen, enzo..
Maar uhh.. als laatste de motorkap geverfd? auto klaar dus? hoogste tijd voor een feestje !

grtz. Rien
V8 en .............
Henk Darwin LW 88

Bericht door Henk Darwin LW 88 »

Wat nu Rien V 8je welk merk ??? Rag rover 2 misschien
Nee projekt Limburg is niks te sleutelen ik ga daar gewoon een paar dagen heen met de verse Laro.
Vandaag ook de motorkap in de kleur gezet, en deurtopje gemonteerd schiet al lekker op allemaal van de week maar ff naar Rene voor de apk.

Greetz Henk.
Plaats reactie