Auto verkocht, ga hem missen! Op naar de Defender!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Willem90

Auto verkocht, ga hem missen! Op naar de Defender!!

Bericht door Willem90 »

Vandaag mijn eerste auto (peugeot 406) verkocht, moet zeggen dat het me toch wel aan het hart gaat.

Ik heb hem verkocht omdat ik een lease auto krijg, hoef het geld dus niet opnieuw in een auto te stoppen. Het gaat dus mooi in een potje voor mijn toekomstige Defender. Dat verzacht de pijn toch wel!

Oh ja, natuurlijk wel even gekeken of de Defender te leasen was, maar met 1135,- ex brandstof viel hij buiten mijn budget... :-(

Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
witje110

Re: Auto verkocht, ga hem missen! Op naar de Defender!!

Bericht door witje110 »

Een mooi doel om voor te sparen toch?
Succes, misschien een zaterdagbaantje erbij ofzo, komt de Defender snel dichterbij ;-)

Marijke
Yoda110

Bericht door Yoda110 »

Hé Willem,

Zonde man, waarom hou je niet gewoon een kilometerregistratie bij? Wanneer je geen eigen bijdrage hebt kost een leaseauto je helemaal niets en kun je privé ook nog een van je Landrover genieten.Of je moet natuurlijk ook privé met je leaseauto willen rijden.
Een kilometerregistratie is, tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, echt niet veel werk.

groeten Arno.
Yoda110

Bericht door Yoda110 »

Oeps niet goed gelezen (misschien een cusus timemanagement doen?)
De Peugeot is verkocht! Wel dan sluit ik me aan bij witje110.

Groeten en succes met sparen,
Arno
Willem

Bericht door Willem »

Hey Arno,

In mijn geval is de leaseauto goedkoper dan de prive auto. Door het verkopen van de peugeot kan ik sparen voor de Land Rover en heb ik een mooi startbedrag. Vooral voordelen dus!

Hoe bedoel jij het?

Groeten Willem
Willem

Bericht door Willem »

Dan snap ik het ook weer!

Groeten Willem
michel

Bericht door michel »

Hoi Willem,

Ik heb nog een hele mooie defender softtop te koop uit '93. Zeer goed ondehouden en altijd voor woon/werkverkeer gebruikt. Maar wel helemaal aangepast voor het terreinrijden. Heb dat alleen maar een keer met de auto gedaan wegens tijdgebrek. Doe hem weg omdat ik ook een leasewagen gekregen heb. En er toch geen tijd voor heb. Als je interesse hebt hoor ik het wel via mijn mail.
Plaats reactie