Wie uit Den Haag naar prikkersweekend??
Wie uit Den Haag naar prikkersweekend??
Wie van de Hagenaren (okee Rijswijk en Delft en Wassenaar doen ook mee) gaan ook naar Flevoland? reden om de banden weer eens aan te halen tussen de landy enthousiastelingen uit Land Roverstad nr 1....
Daarnaast mooie gelegenheid om samen vanuit Den Haag te gaan rijden! zie ook de Haagse collone....
tot dan...
Arnoud
Daarnaast mooie gelegenheid om samen vanuit Den Haag te gaan rijden! zie ook de Haagse collone....
tot dan...
Arnoud
Re: Wie uit Den Haag naar prikkersweekend??
Ik rij in ieder geval mee met een vriendin van me, maar wij staan ook al aangemeld bij de colonne.
Wij sluiten aan bij het benzinepompstaion net voorbij Gouda.
Groetjes tot dan!
Ursula
Wij sluiten aan bij het benzinepompstaion net voorbij Gouda.
Groetjes tot dan!
Ursula
Ik ga ook. Nog niks gelezen over een colonne uit Den Haag, ik zal eens zoeken....
Groet, Henk
Groet, Henk
Hoi Henk,
leuk. zie 'colonne's' hiernaast. Ik start in den Haag Malieveld.
ps, ben ff aan het sleutelen vanavond in de loods.
Arnoud
leuk. zie 'colonne's' hiernaast. Ik start in den Haag Malieveld.
ps, ben ff aan het sleutelen vanavond in de loods.
Arnoud
Ik haak ook aan bij Gouda. (sta al op de lijst)
Toedeledokie,
Dave
Toedeledokie,
Dave
arnoud,
ga t niet redden zoals t nu naar uitziet... erg jammer.. maar wel een mooie trip naar estland voor de boeg! Bel je daarna nog wel effe..
groet, sander
ga t niet redden zoals t nu naar uitziet... erg jammer.. maar wel een mooie trip naar estland voor de boeg! Bel je daarna nog wel effe..
groet, sander
Arnoud,
Ik weet nog niet wat ik doe. Als ik aanhaak, zie je me vanzelf, maar misschien vertrek ik al wat vroeger in de middag (werk op vrijdag tot 15.00 uur), kan ik lekker op m`n gemakkie doen. Dus, wacht niet op mij....
Groet, Henk
Ik weet nog niet wat ik doe. Als ik aanhaak, zie je me vanzelf, maar misschien vertrek ik al wat vroeger in de middag (werk op vrijdag tot 15.00 uur), kan ik lekker op m`n gemakkie doen. Dus, wacht niet op mij....
Groet, Henk