Ik weet niet of ik nu een hele domme vraag stel, maar heeft een serie III 109 een waarschuwingslampje als de tank bijna leeg is en mocht dat zo zijn, waar zit ie dan?
Groeten uit Oostknollendam.
waarschuwingslampje lege tank?
Re: waarschuwingslampje lege tank?
De domste vraag is altijd de vraag die je niet gesteld hebt. Het valt dus erg mee.
Blauwe lampje geeft aan of er nog brandstof in zit. Gaat branden en eerst wat knipperen in de bochten/hellingen. Als de auto ineens stopt is de tank waarschijnlijk ook leeg........
Frank Geerts
Edward Donkers schreef:
>
> Ik weet niet of ik nu een hele domme vraag stel, maar heeft
> een serie III 109 een waarschuwingslampje als de tank bijna
> leeg is en mocht dat zo zijn, waar zit ie dan?
>
> Groeten uit Oostknollendam.
Blauwe lampje geeft aan of er nog brandstof in zit. Gaat branden en eerst wat knipperen in de bochten/hellingen. Als de auto ineens stopt is de tank waarschijnlijk ook leeg........
Frank Geerts
Edward Donkers schreef:
>
> Ik weet niet of ik nu een hele domme vraag stel, maar heeft
> een serie III 109 een waarschuwingslampje als de tank bijna
> leeg is en mocht dat zo zijn, waar zit ie dan?
>
> Groeten uit Oostknollendam.
Hee Frank, Bij een landrover is het niet vanzelfsprekend dat als hij stopt de benzine op is........ Hij kan ook (weer) kapot zijn
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Uh er zijn vele wegen die naar Rome leiden
Groetjes Bowy
ps enkele voorbeelden, kappotte kop(pakking), kappotte oliepomp, kappotte benzineleiding, kappotte bobine etc. Trouwens kappotte assen, wiellagers, bakken ed kun je meestal gewoon mee door rijden (gaan dan wel verder kapot maar hoef je zelden echt voor te stoppen! at is het mooie van een landrover zelfs als ie half kapot is rijd ie nog. (ben een keer met alleen een 2 en 4 versnelling naar RB te BR geweest om een nieuwe bak op te halen.... en nog weer terug gekomen ok maar toen vertrouwde ik ook de 2 niet echt meer (bij het aftappen van de olie kwam er ongeveer net zoveel gruis als olie uit )
Groetjes Bowy
ps enkele voorbeelden, kappotte kop(pakking), kappotte oliepomp, kappotte benzineleiding, kappotte bobine etc. Trouwens kappotte assen, wiellagers, bakken ed kun je meestal gewoon mee door rijden (gaan dan wel verder kapot maar hoef je zelden echt voor te stoppen! at is het mooie van een landrover zelfs als ie half kapot is rijd ie nog. (ben een keer met alleen een 2 en 4 versnelling naar RB te BR geweest om een nieuwe bak op te halen.... en nog weer terug gekomen ok maar toen vertrouwde ik ook de 2 niet echt meer (bij het aftappen van de olie kwam er ongeveer net zoveel gruis als olie uit )