BYO BBQ in Groningen
BYO BBQ in Groningen
Hoi Medeprikkers!
Eindelijk is het dan zover in navolging op eerdere meetings/terreinrijden/BBQ's, de langverwachte BYO BBQ (Bring Your Own BarBeQue) in het verre Groningen.
Deze gaat op zaterdagmiddag 5 juli plaatsvinden! De BYO BBQ vangt aan ergens rond 16.30 maar daarvoor gaan we eerst terreinrijden! wou rond 12.00 uur verzamelen in Groningen.....Dit terreinrijden gaan we doen op het welbekende terrein in Siddeburen (zie mijn site) geschikt voor Die hards en beginnende offroaders! en eventuele stille genieters/toeschouwers/eventuele huisdieren
Ik zal zorgen voor de BBQ's, stoelen en accesoires en jullie moeten Y(our)O(own) brengen, oftewel voldoende voedsel en drinken voor je zelf en bijrijder(s)
Jullie zijn allen van harte welkom! Die hards of beginnende landroverliefhebbers!!
De BBQ vindt plaats in Haren (5 km onder Groningen) en bied voldoende ruimte aan (modderige) landrovers en eigenaren!
In de loop van deze week zal op er op mijn site een routebeschrijving komen!
Mocht je willen/kunnen komen laat het even weten hier op het prikbord (wat voor auto, hoeveel mensen, wat neem je mee?) , dan heb ik een idee wat ik kan verwachten.....
Mocht je nog vragen hebben mail of bel me gerust!
Groetjes Bowy
Eindelijk is het dan zover in navolging op eerdere meetings/terreinrijden/BBQ's, de langverwachte BYO BBQ (Bring Your Own BarBeQue) in het verre Groningen.
Deze gaat op zaterdagmiddag 5 juli plaatsvinden! De BYO BBQ vangt aan ergens rond 16.30 maar daarvoor gaan we eerst terreinrijden! wou rond 12.00 uur verzamelen in Groningen.....Dit terreinrijden gaan we doen op het welbekende terrein in Siddeburen (zie mijn site) geschikt voor Die hards en beginnende offroaders! en eventuele stille genieters/toeschouwers/eventuele huisdieren
Ik zal zorgen voor de BBQ's, stoelen en accesoires en jullie moeten Y(our)O(own) brengen, oftewel voldoende voedsel en drinken voor je zelf en bijrijder(s)
Jullie zijn allen van harte welkom! Die hards of beginnende landroverliefhebbers!!
De BBQ vindt plaats in Haren (5 km onder Groningen) en bied voldoende ruimte aan (modderige) landrovers en eigenaren!
In de loop van deze week zal op er op mijn site een routebeschrijving komen!
Mocht je willen/kunnen komen laat het even weten hier op het prikbord (wat voor auto, hoeveel mensen, wat neem je mee?) , dan heb ik een idee wat ik kan verwachten.....
Mocht je nog vragen hebben mail of bel me gerust!
Groetjes Bowy
Re: BYO BBQ in Groningen
Simpele vraag is het verplicht om met een landrover te komen?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Nope, als dan maar wel minimaal 3 elementaire landrover vragen kunt beantwoorden om te testen of je voldoende kennis van zaken hebt En natuurlijk moet je aanwezig zijn in het gastenboek!
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Bowy,
ik neem aan dat je het "Smoelenboek" bedoelt.
Aad Koene, LR S2a Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
ik neem aan dat je het "Smoelenboek" bedoelt.
Aad Koene, LR S2a Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Oh die 3 vragen worden vast lastig :+
Zal eens kijken of ik met de chevy kan komen want landy is dan vast nog niet klaar.
Hoeveel ruimte heb je btw?
Laat het nog wel weten.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Zal eens kijken of ik met de chevy kan komen want landy is dan vast nog niet klaar.
Hoeveel ruimte heb je btw?
Laat het nog wel weten.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ruimte zat zeker genoeg voor ca 80 personen en 50 auto's (weten de buren nog niet
Groetjes Bowy
ps Martijn jij bent verplicht om te komen en hebt een vrijstelling van de vragen!
Groetjes Bowy
ps Martijn jij bent verplicht om te komen en hebt een vrijstelling van de vragen!
Ha die Bowy,
Uiteraard ben ik er de vijfde bij! Ons plannetje is alleen wel mislukt. JC heeft een gebroken tussenbak (ja toch, JC?) en die kan niet meer gemaakt worden voor de 6e
Maar dat geeft verder niet... ik kan dus de 5e helemaal los gaan!
Ik mail je tegen die tijd nog wel met wat, hoeveel en wie ik kom.
Groetjes Sue en Leopold
Uiteraard ben ik er de vijfde bij! Ons plannetje is alleen wel mislukt. JC heeft een gebroken tussenbak (ja toch, JC?) en die kan niet meer gemaakt worden voor de 6e

Ik mail je tegen die tijd nog wel met wat, hoeveel en wie ik kom.
Groetjes Sue en Leopold
Mooi komt er toch nog iemand Neem je Yuri en Spot ook weer gezellig mee? en de foto's natuurlijk!
Groetjes Bowy
ps mijn auto is nog steeds rookvrij
Groetjes Bowy
ps mijn auto is nog steeds rookvrij
'k zal proberen er ook te zijn, helaas zonder Land Rover 
Groet, Victor

Groet, Victor
Bowie,
Is mijn Landorver net door de keuring, lees ik een evenement in Groingen op 5 juli, zo'n beetje direct naast mijn deur. @!#$ man op 5 juli zitten we met onze laro hopelijk aan de cote d' Azur. Een volgende keer wil ik er echter graag bij zijn.
Greetings,
Eric
Is mijn Landorver net door de keuring, lees ik een evenement in Groingen op 5 juli, zo'n beetje direct naast mijn deur. @!#$ man op 5 juli zitten we met onze laro hopelijk aan de cote d' Azur. Een volgende keer wil ik er echter graag bij zijn.
Greetings,
Eric
Hoi Victor
Ook jij bent van harte welkom zonder Laro!
Groetjes Bowy
Ook jij bent van harte welkom zonder Laro!
Groetjes Bowy
Hoi Eric
Da's idd behoorlijk jammer, Hoogezand Grun is idd vlakbij, volgende keer beter!
Groetjes Bowy
Da's idd behoorlijk jammer, Hoogezand Grun is idd vlakbij, volgende keer beter!
Groetjes Bowy
He Bowy,
Natuurlijk komen we, waarschijlijk met twee Landy's, een 90 en een serie III.
Er komen dan drie personen mee.
Groet,
Amazing Grace & Cheshire
Natuurlijk komen we, waarschijlijk met twee Landy's, een 90 en een serie III.
Er komen dan drie personen mee.
Groet,
Amazing Grace & Cheshire
Hoi Bowy,
Ik ben ook van plan om te komen met de donker blauw/witte 109 vanuit Spijkenisse te komen. Ik zal 'm vat olieen en doorsmeren.....
Wie rijdt er mee in de kolone vanuit de buurt van Rotterdam-Zuid?
Groetjes,
Arnoud
Ik ben ook van plan om te komen met de donker blauw/witte 109 vanuit Spijkenisse te komen. Ik zal 'm vat olieen en doorsmeren.....
Wie rijdt er mee in de kolone vanuit de buurt van Rotterdam-Zuid?
Groetjes,
Arnoud
Ja das lekker, Als het monster het dan eindelijk doet zit ik in frankrijk ! gaat mijn eerste meeting ! nou in ieder geval veel plezier en ik neem de BBQ wel mee naar frankrijk!
Sorry Bowy
Ik had graag aangesloten bij de collonne uit Spijkenisse.
Maar ten eerste staat mijn kayotie dan bij R.B. te B&R voor zijn a.p.k.
en zijn we zelf op vakantie. Dus een volgende keer ben ik zeker van de partij.
Tom 109
Ik had graag aangesloten bij de collonne uit Spijkenisse.
Maar ten eerste staat mijn kayotie dan bij R.B. te B&R voor zijn a.p.k.
en zijn we zelf op vakantie. Dus een volgende keer ben ik zeker van de partij.
Tom 109
Hallo Bowy,
Een fantastische actie van jou. helaas kan ik niet aanwezig zijn. Op 5 juli is er namelijk een tracktor-pulling A klasse in Eext en daar ga ik met een groep naar toe (=jaarlijks uitje). Ik had graag aanwezig willen zijn.
Ik ga binnekort eens kijken in Siddeburen. Echt terein rijden is natuurlijk maar beperkt mogelijk in nederland. elke mogelijkheid die er is moet je dan ook benutten.
In elk geval een mooie dag gewenst
groeten,
Marchel
Een fantastische actie van jou. helaas kan ik niet aanwezig zijn. Op 5 juli is er namelijk een tracktor-pulling A klasse in Eext en daar ga ik met een groep naar toe (=jaarlijks uitje). Ik had graag aanwezig willen zijn.
Ik ga binnekort eens kijken in Siddeburen. Echt terein rijden is natuurlijk maar beperkt mogelijk in nederland. elke mogelijkheid die er is moet je dan ook benutten.
In elk geval een mooie dag gewenst
groeten,
Marchel
Re: ik kom vanuitApeldoorn
YES, Ik ben ook van de partij, ik ga er vanuit dat acfort dan inmiddels ook wel terug zal zijn van de keuring.
We komen vanuit Apeldoorn. Zijn er nog mensen die langs Apeldoorn Noord komen en waar we dan aan kunnen pikken?
Steven
We komen vanuit Apeldoorn. Zijn er nog mensen die langs Apeldoorn Noord komen en waar we dan aan kunnen pikken?
Steven
Zonde Bowy wij zouden graag willen komen maar we hebben op die dag een verjaardag en daar kunnen wij niet onderuit.
Helaas maar een volgende keer zijn wij er hopelijk wel bij.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Helaas maar een volgende keer zijn wij er hopelijk wel bij.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Bowy,
Wij komen de 5e ook richting het hoge noorden. We hebben wel weer zin in wat tereinrijden en een BBQ is natuurlijk ook gezellig.
Martin en Nadine
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Wij komen de 5e ook richting het hoge noorden. We hebben wel weer zin in wat tereinrijden en een BBQ is natuurlijk ook gezellig.
Martin en Nadine
LR S2a 88" 1965 'Pumba'