snik
snik
Pamela was bijna klaar,
nieuwe veren,
chassie weer dicht,
remmen gereviseerd,
proefritje gemaakt en de remmen gesteld.
flinke aanloop...........................
goed op de rem........................
boel lawaai..............................
moter naar voren, ventilator door de radiator, veel koelvloeistog op de grond en.....
morgen maar de motersteunen vervangen een nieuwe radiator zoeken.
je blijft van ze houden maar
andre h (limestone 88 sIII, pamela a)
nieuwe veren,
chassie weer dicht,
remmen gereviseerd,
proefritje gemaakt en de remmen gesteld.
flinke aanloop...........................
goed op de rem........................
boel lawaai..............................
moter naar voren, ventilator door de radiator, veel koelvloeistog op de grond en.....
morgen maar de motersteunen vervangen een nieuwe radiator zoeken.
je blijft van ze houden maar
andre h (limestone 88 sIII, pamela a)
Re: snik
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een oude jaguar MK2, de rubbers waren vergaan door leeftijd. Ik heb destijds voor meer dan Hfl. 8000,- schade gehad.
Let op het volgende:
Niet alleen je motorsteunen vervangen, kijk ook de slangverbindingen van het koelsysteem na aan de schutbordzijde, deze worden bij het naar voren schuiven van het blok (meerdere centimeters) als het ware losgescheurd van de kachel enz.
Dit kan veel later lijden tot onverwachte lekkages bij de kachel.
Kijk alle verbindingen van de versnellingsbak en uitlaatsysteem (spruitstuk) na op scheuren, deze hebben immers ook een ontzettende klap gekregen.
In het geval van de jaguar (is uiteraard veel fragieler als een LR) heb ik een half jaar lang ellende gehad, versnellingsbak uit elkaar gespat t/m het afbreken van de cardanas met 120 km/uur....Pignonlager in differentieel vastgelopen. Iedere keer als ik dacht klaar te zijn, openbaarde zich de volgende ellende. Achteraf allemaal terug te voeren op die ene remactie....
Sterkte !
Let op het volgende:
Niet alleen je motorsteunen vervangen, kijk ook de slangverbindingen van het koelsysteem na aan de schutbordzijde, deze worden bij het naar voren schuiven van het blok (meerdere centimeters) als het ware losgescheurd van de kachel enz.
Dit kan veel later lijden tot onverwachte lekkages bij de kachel.
Kijk alle verbindingen van de versnellingsbak en uitlaatsysteem (spruitstuk) na op scheuren, deze hebben immers ook een ontzettende klap gekregen.
In het geval van de jaguar (is uiteraard veel fragieler als een LR) heb ik een half jaar lang ellende gehad, versnellingsbak uit elkaar gespat t/m het afbreken van de cardanas met 120 km/uur....Pignonlager in differentieel vastgelopen. Iedere keer als ik dacht klaar te zijn, openbaarde zich de volgende ellende. Achteraf allemaal terug te voeren op die ene remactie....
Sterkte !