leenauto goed gekeurd
leenauto goed gekeurd
moi prikkers .het zal je maar gebeuren .we komen bij de apk plek aan en daar stonden 2 auto's voor een steekproef en wij komen met een oude 88 aan en nog geen 15 minuten later staan wij alweer buiten gekeurd en al .wat zouden die mensen wel niet denken .volgens mij kopen ze ook een oude landrover .maar ik moet wel zegen ze hebben de 88 goed nagekeken van onderen .en de verlichting maar alles was goed.dus ik kan weer een jaar verder en hoop dat mijn 109 snel klaar is .en net zo,n snelle apk er op krijg .grten henkie laro
Re: leenauto goed gekeurd
Nu weet ik nog niet wat dit met een leenauto te maken heeft... is die 88 jouw leenauto?
moi k iglo .de leen ik zo lang als mijn 109 klaar is .hij is van de landroverboer en daar staat mijn 109 .en hij vond dat ik moest blijven rijden in een landrover van daar de leenauto.gesnapt .grten henkie laro
Ah, vandaar, toch aardig dat je die te leen krijgt. Klinkt als een liefhebber, die laroboer van jou!
we zijn echte lief hebbers en we zitten niet zonder landrover's kom eens langs in zuidlaren dan weet je waar ik over praat .we hebben de naam landroverclubnoorddrenhte we zijn een prive clubje .de grten
ha henkie,
nu weet ik teminste wie je bent, de bij jullie gehaalde sailsburry achteras ligt nog op het zelfde pallet als waarop we hem achter in de disco hebben geschoven. Door drukte en voornamelijk ziekte, is het er nog niet van gekomen om hem te monteren. Heb toen jouw van a tot en met z opbouw van de 109 bekeken, hoe staat het daar nu mee!? heb je al en planning of komen er weer tich projekten tussen door van otto.
mvgr. Marcel Vonk
diedeuitdrukingbijonsthuisindekelderisnoggenoegsindseenbezoekaanzuidlarenweetdatdateenwaarhuidisdiemeerdanklopt.
nu weet ik teminste wie je bent, de bij jullie gehaalde sailsburry achteras ligt nog op het zelfde pallet als waarop we hem achter in de disco hebben geschoven. Door drukte en voornamelijk ziekte, is het er nog niet van gekomen om hem te monteren. Heb toen jouw van a tot en met z opbouw van de 109 bekeken, hoe staat het daar nu mee!? heb je al en planning of komen er weer tich projekten tussen door van otto.
mvgr. Marcel Vonk
diedeuitdrukingbijonsthuisindekelderisnoggenoegsindseenbezoekaanzuidlarenweetdatdateenwaarhuidisdiemeerdanklopt.
moi marcel er komt schot in .als de deuren geverft zijn kan dat er aan en dan nog veel klein spul dan gaan we het spul aan sluiten kijken wat de motor doet .het schiet wel op .hoe begint hij telijken dan marcel zij we wegoed bezig .grten henkie laro
mooi man.
Weer Zuudloar'n een joar onveilig moak'n

Groet'n,
Jos
Weer Zuudloar'n een joar onveilig moak'n

Groet'n,
Jos
moi jos niet alleen zuudloar'n mor ook hoogezand .grten henkie laro
Yep Marcel..... Ook ik heb zelden zo'n schatkelder gezien!
Groeten
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
Groeten
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings