Hallo, ik heb een lekkage in de LaRo en het water komt ergens boven de ruitenwisser motor naar binnen, cq daar komt het de cabine in en loopt het met stralen over mijn schoen en been heen. Ik heb al van alles geprobeerd om het te lokaliseren maar niet gelukt. Heeft iemand enig idee waar de lekkage kan zitten.
De ruiten zijn opnieuw in de kit gezet
De rubbers van de lucht kleppen onder het voorruit zijn geheel dicht gekit, en volgens mij zijn dat de plaatsen waar het eventueel naar binnen komt.
Nu is water niet zo'n probleem maar wel als het met sloten tegelijk naar binnen komt als ik in de auto ga zitten na een regenbui, het lijkt wel of het zich ergens verzamelt en als de auto naar links helt allemaal naar binnen loopt.
lekkage
Re: lekkage
SIII?
...het zou de strip tussen raam en schutbord kunnen zijn; of de strip is 'op', of het raam zit niet goed geklemd (de 2 bouten links en rechts aan de binnenkant).....
robert
...het zou de strip tussen raam en schutbord kunnen zijn; of de strip is 'op', of het raam zit niet goed geklemd (de 2 bouten links en rechts aan de binnenkant).....
robert
Re: lekkage
ja was het bij mij ook.
de strip was op!!!
heb de hardtop losgezet boven de ruit en de ruit naar voren gedaan, nieuwe strip er tussen met een beetje kit (weinig) en hij
is potdicht nu
de strip was op!!!
heb de hardtop losgezet boven de ruit en de ruit naar voren gedaan, nieuwe strip er tussen met een beetje kit (weinig) en hij
is potdicht nu