De ellende is altijd te vinden bij de bron
De ellende is altijd te vinden bij de bron
Nou, verslag van vandaag.
Had gehoopt naar de lucht te kunnen kijken door een glazen dak, maar neen, het mocht wederom niet zo zijn.
Jansen-Udenhout en WiWo Mijdrecht (Kan je goed terecht) hebben zeer zeker hun best gedaan om mij te plezieren met een goed functionerend schuifdak, maar neen hoor het kan niet want op mijn uit een vuilcontainer bijeengeraapte auto uit '86??
zit een compleet dak van een sloper van voor de oorlog. Iets van '75 of zo.
Hoe is het toch mogelijk dat je altijd hebt gehoopt (voor toch wel veel geld)
dat je een fatsoenlijke auto zou kunnen krijgen, maar dat je gewoon ronduit belazerd bent.
De auto kost inmiddels netzoveel als destijds nieuw, uitgaande van het bouwjaar wat op het kentekenbewijs staat dan.
Ik stel het geduld van Wim en Woytec zeer op prijs en baal van de situatie dat ze de s.h.i.t. van een ander mogen opruimen terwijl hij al zijn centen heeft!!!!!!!!!!!!!!
Een hoogrode Jan Moesman
Had gehoopt naar de lucht te kunnen kijken door een glazen dak, maar neen, het mocht wederom niet zo zijn.
Jansen-Udenhout en WiWo Mijdrecht (Kan je goed terecht) hebben zeer zeker hun best gedaan om mij te plezieren met een goed functionerend schuifdak, maar neen hoor het kan niet want op mijn uit een vuilcontainer bijeengeraapte auto uit '86??
zit een compleet dak van een sloper van voor de oorlog. Iets van '75 of zo.
Hoe is het toch mogelijk dat je altijd hebt gehoopt (voor toch wel veel geld)
dat je een fatsoenlijke auto zou kunnen krijgen, maar dat je gewoon ronduit belazerd bent.
De auto kost inmiddels netzoveel als destijds nieuw, uitgaande van het bouwjaar wat op het kentekenbewijs staat dan.
Ik stel het geduld van Wim en Woytec zeer op prijs en baal van de situatie dat ze de s.h.i.t. van een ander mogen opruimen terwijl hij al zijn centen heeft!!!!!!!!!!!!!!
Een hoogrode Jan Moesman
Re: De ellende is altijd te vinden bij de bron
Hoi Jan,
Treurig om te lezen dat je het zo slecht hebt getroffen.
Ik wens je het beste ermee.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Treurig om te lezen dat je het zo slecht hebt getroffen.
Ik wens je het beste ermee.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Een verhaal heeft altijd twee kanten. Probeer je recht via een advocaat te halen en niet via onze list.
Groetjes Anton
Groetjes Anton
Jan mag toch zeker hier zijn verhaal wel even kwijt, en als je goed leest door eerdere berichten heen kun je zien dat Jan niet de enige is die dit soort problemen heeft met een auto van Chalberhoni.
Bert
Bert
Wanneer houdt de ellende op. Dit is zeer zwaar kl***.
Je hebt altijd mensen die over de ruggen van anderen proberen geld binnen te slepen. En houden geen rekening met degenen die voor hem de kooltjes uit het vuur moeten halen(in dit geval de ellende moeten/willen herstellen).
Wij wensen je veel suc6 en laat ons het vervolg horen.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Je hebt altijd mensen die over de ruggen van anderen proberen geld binnen te slepen. En houden geen rekening met degenen die voor hem de kooltjes uit het vuur moeten halen(in dit geval de ellende moeten/willen herstellen).
Wij wensen je veel suc6 en laat ons het vervolg horen.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Re: De ellende is soms te vinden bij de bron
Natuurlijk mag een ieder hier zijn verhaal kwijt. Probleem bij dit soort gevallen is dat we het verhaal altijd eenzijdig horen. Oplossingen eventueel aangedragen door de tegenpartij hoor ik hier niks over.
Nu ben ik geen grote vriend van Martijn en wibo ken ik al helemaal niet, maar laten we er met elkaar van bewust zijn dat we via de prikpagina en andere listen, dealers, onderhoudsbedrijven en handelaren kunnen maken en breken, en dat vaak door een mening van een enkeling of maar enkele personen.
Laten we vooral voorop stellen dat handelaren, onderhoudsbedrijven en dealers Land Rover producten verkopen voor hun eigen levensonderhoud.
Gelukkig zijn de meesten ook zeer begaan met Land Rover en hun eigenaardige eigenaars. (lees wij!)
Ik vind het Jammer dat Jan Moes(NoMud)man niet blij is met de manier waarop hij nou met zijn Range Rover in zijn maag zit, maar misschien heeft hij net als zoveel andere hobbyisten iets te snel door "Land Rover blindheid" zijn "droom auto"gekocht.
Ik hoop oprecht dat er voor Jan een passende oplossing komt.
Anton
Die ook al zijn geld investeert in twee Land Rovers (of zijn het er nu drie)
En waarvan er ook nu weer geen enkele rijd!
Nu ben ik geen grote vriend van Martijn en wibo ken ik al helemaal niet, maar laten we er met elkaar van bewust zijn dat we via de prikpagina en andere listen, dealers, onderhoudsbedrijven en handelaren kunnen maken en breken, en dat vaak door een mening van een enkeling of maar enkele personen.
Laten we vooral voorop stellen dat handelaren, onderhoudsbedrijven en dealers Land Rover producten verkopen voor hun eigen levensonderhoud.
Gelukkig zijn de meesten ook zeer begaan met Land Rover en hun eigenaardige eigenaars. (lees wij!)
Ik vind het Jammer dat Jan Moes(NoMud)man niet blij is met de manier waarop hij nou met zijn Range Rover in zijn maag zit, maar misschien heeft hij net als zoveel andere hobbyisten iets te snel door "Land Rover blindheid" zijn "droom auto"gekocht.
Ik hoop oprecht dat er voor Jan een passende oplossing komt.
Anton
Die ook al zijn geld investeert in twee Land Rovers (of zijn het er nu drie)
En waarvan er ook nu weer geen enkele rijd!
Hai Anton,
* Ik respecteer jouw mening ten zeerste, dat absoluut.
* Ik heb geen naam genoemd dus dat valt wel mee.
Helaas kom je niet aan de andere kant van het verhaal en zeker niet in het openbaar, het zou namelijk een ware slachting worden.
Ik wil je graag laten zien wat de problemen zijn opdat ook jij geen andere kant meer nodig hebt omdat de mankementen overduidelijk voor zich spreken.
Ik wil, daar ik tevens zelfstandige ben niemand breken, maar wel voorkomen dat er meer eindgebruikers gebroken worden.
Ik vind jouw opmerking over droomauto niet verkeerd, en wellicht in mijn geval terecht, maar ik had gehoopt iemand te kunnen vertrouwen omdat ik absoluut geen verstand heb (nu een beetje had) van Range Rovers.
Ik heb me laten leiden door iemands verkoopende enthousiasme, terwijl ik zelf ook verkoper ben, maar dat is verkeerd uitgepakt.
Dat er een naam is genoemd vind ik absoluut niet erg en wil alleen maar voorkomen dat er velen na mij deze zelfde hopeloosheid te verwachten staat.
WiWo, dat is de firma die de puin ruimt dus lees van mijn kant daar graag geen negativiteit over, breng ze in Mijdrecht hooguit een bezoek en dat geldt voor meerderen.
Anton, No Mud rijdt en anders heb ik nog de stalen ros.
Groeten uit het mooie Huizen
Jan Moesman
* Ik respecteer jouw mening ten zeerste, dat absoluut.
* Ik heb geen naam genoemd dus dat valt wel mee.
Helaas kom je niet aan de andere kant van het verhaal en zeker niet in het openbaar, het zou namelijk een ware slachting worden.
Ik wil je graag laten zien wat de problemen zijn opdat ook jij geen andere kant meer nodig hebt omdat de mankementen overduidelijk voor zich spreken.
Ik wil, daar ik tevens zelfstandige ben niemand breken, maar wel voorkomen dat er meer eindgebruikers gebroken worden.
Ik vind jouw opmerking over droomauto niet verkeerd, en wellicht in mijn geval terecht, maar ik had gehoopt iemand te kunnen vertrouwen omdat ik absoluut geen verstand heb (nu een beetje had) van Range Rovers.
Ik heb me laten leiden door iemands verkoopende enthousiasme, terwijl ik zelf ook verkoper ben, maar dat is verkeerd uitgepakt.
Dat er een naam is genoemd vind ik absoluut niet erg en wil alleen maar voorkomen dat er velen na mij deze zelfde hopeloosheid te verwachten staat.
WiWo, dat is de firma die de puin ruimt dus lees van mijn kant daar graag geen negativiteit over, breng ze in Mijdrecht hooguit een bezoek en dat geldt voor meerderen.
Anton, No Mud rijdt en anders heb ik nog de stalen ros.
Groeten uit het mooie Huizen
Jan Moesman
Hoi Jan,
Het is toch eigenlijk wel te gek voor woorden,
Ik lees nu een tijdje mee, en kan alleen afgaan op de verhalen op het prikbord.
Maar als ik (ook met terug lezen vaan voorgaande berichten) eens lees.
Lijkt het haast wel een sport om mensen de bedonderen.
Zelf ben ik (nog) niet bedonderd.
Mijn eerste grote aankoop komt zeer binnen kort.
Maar ik ben eigenlijk van mening dat er een soort van " Anti-Reclame " site zou moeten zijn voor dat soort verkooppraktijken.
Zelf ben ik jaren verkoper geweest van computers en zo, en ik moet zeggen als je wil verkoop je alles.
Maar doe het eerlijk, teminste dat heb ik wel altijd gedaan.
En ik denk dat als je zelf eerlijk bent, je het eigenlijk ook verwacht van een ander.
En dat daar de verkoper handig op inspeeld.
iniedergeval suc6
Aad (Marshall)
Aad
Een soort reclame/antireclame site is er eigenlijk al een beetje.
Moet je maar eens op de site van Jurjen Brouwer kijken. Die heeft een x aantal bedrijven die zijn beoordeeld door zijn/haar bezoekers.
[www.blubber.iwebland.com]
daar kun je lezen hoe wij (prikborders)over diverse handelaren danken.
Groetjes Theo Kaufmann/ Disco
Een soort reclame/antireclame site is er eigenlijk al een beetje.
Moet je maar eens op de site van Jurjen Brouwer kijken. Die heeft een x aantal bedrijven die zijn beoordeeld door zijn/haar bezoekers.
[www.blubber.iwebland.com]
daar kun je lezen hoe wij (prikborders)over diverse handelaren danken.
Groetjes Theo Kaufmann/ Disco
Troost je, jij bent niet de enige die dit gebeurd is. Na drie maanden en twee dagen na de koop datum van mijn Discovery blies ik de motor op. Oorzaak door dealer gerepareerde koelwaterpomp die onvoldoende koelde. Kop is gereviseerd en heb alles kunnen betalen, geen garantie. Drie maanden later heb ik alle remmen plus schijven kunnen laten vervangen. Tijdens de verkoop is mij gemeld dat e.a. reeds vervangen is. Helaas hadden ze geen originele onderdelen gemonteerd. Weer vier maanden later koppakking lek. Sinds dien heb ik besloten alles zelf te doen en nooit meer naar een dealer te gaan. Bij de reparatie van de koppaking bleek dat ze een van de kopbouten niet nagedraaid hadden. Drie weken na deze reparatie pleurde de uitlaat er onderuit. Ook die heb ik vervangen. Daarna en ongveer Euro 3000,- verder heb ik er 2 jaar probleemloos in gereden, inmiddels heb ik deze discovery verkocht.
Ik wens je sterkte in de strijd, ik weet precies hoe je voelt ik heb diverse boze brieven geschreven, maar dit haalde niets uit. Daarnaast heb ik nog ietse geprobeerd via de weg van redelijkheid en billikheid, maar het management van Grage Bleeker (overigens, dit is geen Landrover dealer, maar had er toevallig een te koop staan) van de Bleeker groep zijn er alleen maar op uit om je geld uit de beurs te kloppen. Naast het management moet ik zeggen dat het andere personeel van dit bedrijf mij wel geprobeerd heeft te helpen.
Nogmaals sterkte
Edgar
109V8
Ik wens je sterkte in de strijd, ik weet precies hoe je voelt ik heb diverse boze brieven geschreven, maar dit haalde niets uit. Daarnaast heb ik nog ietse geprobeerd via de weg van redelijkheid en billikheid, maar het management van Grage Bleeker (overigens, dit is geen Landrover dealer, maar had er toevallig een te koop staan) van de Bleeker groep zijn er alleen maar op uit om je geld uit de beurs te kloppen. Naast het management moet ik zeggen dat het andere personeel van dit bedrijf mij wel geprobeerd heeft te helpen.
Nogmaals sterkte
Edgar
109V8