Terug van wintersport, en meteen een mooi laro-verhaal

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Gert

Terug van wintersport, en meteen een mooi laro-verhaal

Bericht door Gert »

Heey Prikkers !

Afgelopen week zat ik in Saint Jean d'Arves in Frankrijk, waar ik genoten heb van een lekkere wintersportvakantie. Ik heb maar één Series gespot, maar de vakantie werd er niet minder om.

Vanmorgen om 12 uur was ik weer thuis, en een uur later heb ik de Ambulance opgehaald. Ambu stond tijdens de wintersport nog een weekje op de stalling, omdat ik de olielekkage toch minstens in de gaten wil kunnen houden :-).

Affijn, alle zaken met de stalling eigenaar geregeld, en toen vertelde hij dat hij nog wel een ambu wist te staan. Ik was toch al van plan om op deze mooie dag te gaan toeren, dus ik ging kijken. Ambu voor de deur geparkeerd, en de bewoner kwam al meteen naar buiten.
Het eerste wat hij zei; "Wil je even kijken?". Natuurlijk !!
Ik alles bekeken, en ondertussen werd me verteld dat het broertje van de mijne er al zo'n 3 jaar stil stond. De eigenaar was weer een kennis, maar die is nu skileraar in de alpen. Na een gesprek van een half uur heb ik het telefoonnummer van de eigenaar van de ambu gekregen. De eigenaar wil hem opknappen en ombouwen tot camper, alleen kwam het er de afgelopen jaren niet van. Van het voorjaar zal ik hem eens bellen, je weet nooit. Achterin zaten nog wat spullen die ik wel kan gebruiken, en aangezien die bij een camper conversie overbodig worden moet ik zeker eens contact opnemen.

Verder vond ik het maar wat zonde dat een ambu daar zo staat, in zo'n tuin...
De mijne zou er ook nog hebben gestaan mits ik hem niet had gekocht.
De staat was ook slechter dan de mijne. Sporen van lekkage, hele slechte voetenbakken en over het algemeen een spatje roest te veel.
Al met al leuk om te zien, vooral omdat het aantal ambu's niet zo héél groot is !

Overigens heb ik vandaag onwijs lekker gereden. Het water is zelfs half de cabine ingelopen, omdat het normale "plasje" door de regen van afgelopen week iets dieper was geworden.

Ik ben weer terug, en ik zal vanaf nu weer alle leuke topics weer proberen te volgen !

Groeten,

Gert
Frans Mien Mesjien

Re: Terug van wintersport, en meteen een mooi laro-verhaal

Bericht door Frans Mien Mesjien »

Welkom terug, zal ik dan maar zeggen.
En veel leuke knutsel-uurtjes aan je laro's.
paulus

Re: Terug van wintersport, en meteen een mooi laro-verhaal

Bericht door paulus »

hey gert,

je kan er weer lekker tegen dus?
veel plezier met het rijden met de ambu.
en succes komende tijd met de 107

paul
Plaats reactie