Chasis gelast, gereed voor de apk, wachten op twee nieuwe achter deuren. Het komt allemaal goed. En dan word je weer met de neus op de feiten gedrukt. Het is een Landrover. Een mooi lopende V8 vertoont een tik. Eerst zachtjes en daarna steeds veller, en dat vlak voor de vakantie. )(*&^%$#@!!@#$%$%^&*() Ik had het kunnen weten. Helaas naar alle waarschijnlijkheid heeft een van de hydraulische klepstoters de geest gegeven. Weer twee dagen sleutelen en ik heb al zo weinig tijd.
Maar goed deze vervanging (zoals meerdere) stond eigenlijk voor volgend jaar op de planning, ik zal het voor de vakantie toch maar uitvoeren, om afslepen te voorkomen.
Edgar 109V8
PS: Ik zoek nog steeds twee achter deuren van een stationwagon.
wie kent dit gevoel niet
Re: wie kent dit gevoel niet
Ik weet er nu alles van, zou zondag op weg naar Slovenie en heb vanmiddag mijn ambulance total-loss gereden.
Groet, Victor
Groet, Victor
Hoi Victor
Ik las jou bericht net nadat ik de mijne geplaats had. Ik voel met je mee. Mijn reparatie is te overzien, dat van jou niet meer. Sterkte er mee.
Edgar
Ik las jou bericht net nadat ik de mijne geplaats had. Ik voel met je mee. Mijn reparatie is te overzien, dat van jou niet meer. Sterkte er mee.
Edgar
Jep ik ken het gevoel, het enige wat ik kan zeggen is dat ik met je meevoel en je heel veel sterkte wens met je twee dagen sleutelen. Daarna heb je een heerlijke vakantie voor de boeg en rijdt je na twee dagen wee rond in een auto waar we allemaal zo trots op zijn.
groetjes
groetjes
Ik leef helemaal met je mee!
Ik had een paar weken geleden gauw mijn achterremmen vervangen op een zaterdagochtend. Klusje zat eindelijk een keer mee, hup in de auto en 240 km gereden naar Axel, 30 minuten in het terrein, steekas gebroken. Tja, en dan weer vol goede moed in zijn 4x4 naar huis om te sleutelen....
Toch wel een fijn idee dat je in dat soort dingen toch niet helemaal alleen bent...
Succes en een prettige, veilige en pechloze vakantie gewenst!
Sue en Leopold
Ik had een paar weken geleden gauw mijn achterremmen vervangen op een zaterdagochtend. Klusje zat eindelijk een keer mee, hup in de auto en 240 km gereden naar Axel, 30 minuten in het terrein, steekas gebroken. Tja, en dan weer vol goede moed in zijn 4x4 naar huis om te sleutelen....
Toch wel een fijn idee dat je in dat soort dingen toch niet helemaal alleen bent...
Succes en een prettige, veilige en pechloze vakantie gewenst!
Sue en Leopold