Snel reparatie waterpomp????
Snel reparatie waterpomp????
Ff een vraagje tussen door, mijn porsche 924 heeft een lekke waterpomp pakking, maar aangezien ik 65km van huis ben, weet iemand hier een snelle oplossing voor, of als ik genoeg water bij me kan ik dan in 1 keer doorrijden naar huis??
alvast bedankt,
Groet,
Anthonie
alvast bedankt,
Groet,
Anthonie
Re: Snel reparatie waterpomp????
Sjonge jonge jij maakt ook alles stuk he.
Maak het toch eens een keer goed of maak je mini :+ is veel gaver.
Met vloeibare pakking is die zeker niet meer te redden?
Als je naar huis rijd goed de temp in de gaten houden hoop dat je geen file hebt anders overleeft die t niet. En goed nat houden
Je kan toch met de bus naar huis LOL
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Maak het toch eens een keer goed of maak je mini :+ is veel gaver.
Met vloeibare pakking is die zeker niet meer te redden?
Als je naar huis rijd goed de temp in de gaten houden hoop dat je geen file hebt anders overleeft die t niet. En goed nat houden
Je kan toch met de bus naar huis LOL
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ligt eraan hoe lek hij is... beetje lek dan kun je van dat reparatiespul kopen want reageert met zuurstof (op de plaatsen waar hij lek is). Maar als je er echt water uit zier komen is op de tempratuur letten eigenlijk al te laat. Als het water op is zakt namelijk de temperatuur (er komt geen water meer langs de sensor). Op het moment dat de tempratuur oploopt komt de warmte rechtstreeks van het motorblok... welke dan al oververhit is geraakt...
Vloeibare pakking is geen oplossing, moet heel de pomp uit elkaar, en ik zit hier nu op mijn werk, waar de auto niet mag blijven staan... dus hij moet naar huis, desnoods een kennis bellen en slepen, maar jah, rijden is beter!
Vanaf morgen dan maar weer de Mini!!!
Vanaf morgen dan maar weer de Mini!!!
Je ziet de pomp heel langzaam duppellen,, met de moter uit, en dus na een uurtje,, een hele plas op de grond! ik kan 5 liter water meenemen onderweg dat moet toch genoeg zijn,, ik heb er vanochtend ook 60 km mee gereden zonder wat te weten,
Ach ik ga het gewoon proberen!
Morgen horen jullie of ik heel thuis ben gekomen
Ach ik ga het gewoon proberen!
Morgen horen jullie of ik heel thuis ben gekomen
Je zou het eventueel met carrosseriepasta /vloeibaarmetaal kunnen proberen gewoon op de buitenkant smeren (is en blijft een nood reparatie, iedere parkeerplaats effe tsheqqen.
Groeten Theo Kaufmann/disco
Groeten Theo Kaufmann/disco
Ik heb zeker 14 dagen met een lekke waterpomp rondgereden gewoon elke 10 km bijvullen! eventueel elke 5 dan komt het zeker goed. Toen had ik tijdelijk niet alleen plasjes olie voor de deur maar ook water
Groetjes BOWy
Groetjes BOWy