Stalen velgen+banden voor Discovery en Defender
Stalen velgen+banden voor Discovery en Defender
Te koop:
Een set stalen velgen (5 stuks) voor een Landrover Discovery 300TDi met om 4 stuks nieuwe grove terreinbanden (7,5 x 16)met binnenband. Er is een dag mee gereden afgelopen najaar in België.
Formaat velg past ook zonder aanpassing onder een Defender.
Verkoop i.v.m. aankoop Discovery TD5
Prijs 650 euro
Een set stalen velgen (5 stuks) voor een Landrover Discovery 300TDi met om 4 stuks nieuwe grove terreinbanden (7,5 x 16)met binnenband. Er is een dag mee gereden afgelopen najaar in België.
Formaat velg past ook zonder aanpassing onder een Defender.
Verkoop i.v.m. aankoop Discovery TD5
Prijs 650 euro
Re: Stalen velgen+banden voor Discovery en Defender
Welk merk banden? ben namelijk nog op zoek naar een tweede setje velgen Maar velgen kosten ca 100 a 125 euro voor een setje dus dan moeten dit wel hele goede banden zijn.....
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Hoi Bowy,
Waar zijn velgen zo goedkoop?
gr Sander
Waar zijn velgen zo goedkoop?
gr Sander
Bowy,
Ik heb nog wel 4 velgen met banden liggen 2 x goodyear G48 en 2 x uniroyal.
voor 100 euro mag je ze hebben
Ik heb nog wel 4 velgen met banden liggen 2 x goodyear G48 en 2 x uniroyal.
voor 100 euro mag je ze hebben
Hallo jongens,
Even in het kort:
Het gaat hier om 5 stuks originele landrover velgen, waarvan er dus 4 voorzien zijn met (zeer) grove mud banden met binnenband. Een voorbeeldfoto van de band hebben we gezet op www.marktplaats.nl. Kijk even via de link op de landrover.pagina site.
Het zijn namelijk geen banden voor op de weg, maar een extra set voor het echte werk in het terrein.
Op de banden is maar één dag gereden. Ze zijn dus nog splinternieuw.
Bowy als jij een set goede stalen velgen kunt kopen voor 100 a 125 euro ben je echt een spekkoper en moet je dat zeker doen!! Zelfs imitatie velgen gebruikt liggen tussen de 30 tot 45 euro per stuk, als ze ze al hebben.
Maar verdiep je nog maar eens de prijzen voor terreinbanden want onder de 100 euro per stuk kan je ze met dit profiel en binnenband zeker niet vinden.
Even in het kort:
Het gaat hier om 5 stuks originele landrover velgen, waarvan er dus 4 voorzien zijn met (zeer) grove mud banden met binnenband. Een voorbeeldfoto van de band hebben we gezet op www.marktplaats.nl. Kijk even via de link op de landrover.pagina site.
Het zijn namelijk geen banden voor op de weg, maar een extra set voor het echte werk in het terrein.
Op de banden is maar één dag gereden. Ze zijn dus nog splinternieuw.
Bowy als jij een set goede stalen velgen kunt kopen voor 100 a 125 euro ben je echt een spekkoper en moet je dat zeker doen!! Zelfs imitatie velgen gebruikt liggen tussen de 30 tot 45 euro per stuk, als ze ze al hebben.
Maar verdiep je nog maar eens de prijzen voor terreinbanden want onder de 100 euro per stuk kan je ze met dit profiel en binnenband zeker niet vinden.
sloperijen? heb voor mijn 5 disco velgen 80 euro betaald
Groetjes BOwy
ps via marktplaats!
Groetjes BOwy
ps via marktplaats!
Sorry steven beetje te klein......
Ben op zoek naar een setje wegbanden op disco velgen of 1 tons velgen.....
Groetjes BOwy
Ben op zoek naar een setje wegbanden op disco velgen of 1 tons velgen.....
Groetjes BOwy
Hoi Alex,
Heb nog even nagezocht n.a.v. je reactie maar je banden (het plaatje is identiek aan die op Ron B zijn site) kosten bij RB 115 euro de velgen kosten op marktplaats ca 100 a 125 binnenbanden kosten bij niets (heeft RB veel liggen) dus 460 banden + 125 velgen =585 euro! vindt ik dus 650 toch echt errug veel geld!
En tuurlijk zitten ze al gemonteerd (gebalanceerd) ed maar toch!
Groetjes Bowy
Heb nog even nagezocht n.a.v. je reactie maar je banden (het plaatje is identiek aan die op Ron B zijn site) kosten bij RB 115 euro de velgen kosten op marktplaats ca 100 a 125 binnenbanden kosten bij niets (heeft RB veel liggen) dus 460 banden + 125 velgen =585 euro! vindt ik dus 650 toch echt errug veel geld!
En tuurlijk zitten ze al gemonteerd (gebalanceerd) ed maar toch!
Groetjes Bowy
wie het kleine niet eert...........................
haha idd! MAar lijkt zo raar van die grote wielkasten en dan kleine wieltjes.....
Hoi Bowy,
Bekijk je eigen email even. Ik heb daar een berichtje naar gestuurd.
Groetjes,
Alex
Bekijk je eigen email even. Ik heb daar een berichtje naar gestuurd.
Groetjes,
Alex