Een leuke advertentie land rover "Devender"
Een leuke advertentie land rover "Devender"
Aangeboden: Werkplaats en onderdelenboek land rover devender op cdrom
Prijs: 12 euro
Beschrijving: Werkplaats en onderdelenboek op cdrom van landrover devender.wat u nodig heeft print u uit en gooit u na gebruik weer weg.heeft u intresse dan kunt u bellen met 0642436332.mailen kan ook.met vr,gr
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: ed's autodocumentatie
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 0642436332//0235285144
Provincie: Noord-Holland
Plaatsings datum en tijd: 12-06-2003, 09:49:50
Aantal maal gezien: 7
een echt devender workshop manual
Prijs: 12 euro
Beschrijving: Werkplaats en onderdelenboek op cdrom van landrover devender.wat u nodig heeft print u uit en gooit u na gebruik weer weg.heeft u intresse dan kunt u bellen met 0642436332.mailen kan ook.met vr,gr
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: ed's autodocumentatie
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 0642436332//0235285144
Provincie: Noord-Holland
Plaatsings datum en tijd: 12-06-2003, 09:49:50
Aantal maal gezien: 7
een echt devender workshop manual
Re: Een leuke advertentie land rover "Devender"
Jammer dat hij niet uit Defenter komt.......
wat ben je weer lekker gevat.. hoe staat het met je auto? wat moest er nou uiteindelijk nog bij Rene gebeuren? en wanner is het feest en kom je hem showen?
Het is me met de auto allemaal niet gegund.
Kruiskoppelingen en laswerk en dan deze week eindelijk het felbegeerde rapportje waarop staat dat hij een jaar lang op de openbare weg mag komen.
Ik zie wel wanneer ik dat ding terug heb. Ik ben inmiddels zo gewend aan fietsen naar m'n werk dat ik langzaam aan conditie begin te krijgen.
Ik baal wel ervan want ik heb nog genoeg te doen: de deuren, de bekleding en een roofrack wil ik er nog op.
Steven
Kruiskoppelingen en laswerk en dan deze week eindelijk het felbegeerde rapportje waarop staat dat hij een jaar lang op de openbare weg mag komen.
Ik zie wel wanneer ik dat ding terug heb. Ik ben inmiddels zo gewend aan fietsen naar m'n werk dat ik langzaam aan conditie begin te krijgen.
Ik baal wel ervan want ik heb nog genoeg te doen: de deuren, de bekleding en een roofrack wil ik er nog op.
Steven
ach... hoewel je baalt is het wel het geeigende verhaal: ik heb nog een koprevisie, carb revisie, deuren restauratie en als het ff niet meezit ook nog ene versnellingsbak reparatie voor de deru staan... het houdt je van de straat, voorlopig rijd hij en dat is al heel wat
die van jou mag ook rijden,
die van mij nog steeds niet.....snif
die van mij nog steeds niet.....snif