Koelsysteem reinigen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Steven

Koelsysteem reinigen

Bericht door Steven »

Ik heb een reinigingsgoedje in mijn koelsysteem gedaan om roestvorming en ketelsteen tegen te gaan.
Alleen staat mijn auto nu bij de garage en weet ik niet of het schadelijk is als dit er langer dan voorgeschreven erin blijft zitten. op het blikje stond 4 tot 24 uur en dan spoelen en afvullen met nieuwe koelvloeistof.
Wie heeft dit al eens om handen gehad en weet uit evaring of dit wel of niet schadelijk is? Het spul wat ik gebruikt heb was van Barks nurol of nural
Serious IIa

Re: Koelsysteem reinigen

Bericht door Serious IIa »

Kan geen kwaad! Word je systeem extra schoon van! (Ik heb er zeker een week mee rondgereden )

Groetjes Bowy

ps maar je auto naar de garage??? moest ie voor de APK ofzo?
Steven

Bericht door Steven »

ja joh dat moest hij vorige week dinsdag al.
Goede tijden slechte tijden is er niks bij. allemaal problemen en vertragingen.

Hij staat nu bij Rega en die moet er nog een paar kleine dingetjes aan doen en dan zal hij apk goed gekeurd worden.

Dank voor je antwoord dat lucht op ik was al bang dat ik straks ook nog de hele koeling kon gaan vervangen.

Steven
Tom MWL

Bericht door Tom MWL »

hoi steven,
Mooi laten zitten dat goedje,heb eens bij mijn zus haar golfje die steeds heet liep(niet mijn zus maar het golfje)dat goedje er mooi lang in laten zitten en het resultaat was dat het koelsysteem echt mooi schoon werd. dat goedje was trouwens van wynns en heet radiator flush

groetjes, tom
Plaats reactie