Hoi,
een vriendje van mij is van plan om een nieuwe Freelander 2.0Td te gaan kopen en is op zoek na meer informatie over technische betrouwbaarheid en qualiteit.
Ik ben zelfs een keer in een Freelander gereden (en nooit meer) en was erg erg teleurgesteld van deze auto (was gewoon een japanse plastik bak)
weet iemand me meer te vertellen over de voordelen van de nieuwere versies?
dank en groet
Nick
Freelander
Re: Freelander
Zoek eens in het prikbord archief (het gewone prikbord zoekt momenteel niet verder terug als een paar weken) op "Freelander" en je hebt voorlopig genoeg informatie.
Dennis B (met een totaal andere mening over de Freelander).
Dennis B (met een totaal andere mening over de Freelander).
Freelander een plastic bak? Heb jij zeker in het eerste model gereden, en dan nog.
Het is gewoon een degelijke auto. Ik heb er zelf eentje uit 2004 ook met een TD4 motor erin. Nog geen enkel probleem gehad met de auto en ook in het terrein kan je er aardig mee uit de voeten.
Wil hij de Freelander 2 kopen? Dat is uiteraard heel wat anders dan Freelander 1 zeg maar.
Freelander 2 is een mix van Discovery 3 en ook wel dingen die in een Range Rover zitten zie je er in terug.
Kennelijk maakt Land Rover wel steeds meer de auto voor op de weg en niet voor in het terrein. Anders zou je volgens mij nooit het reserve wiel onder de auto plaatsen. Bij Discovery 3 is dat ook al zo.
Maargoed kortom Freelanders zijn gewoon duidelijk echt Land Rover, degelijk dus!
Groeten
Remco
P.s. mocht hij nog een Freelander op grijs kenteken willen kopen dan kan hij wellicht even aan mij denken, mijne is te koop wegens gezinsuitbreiding.
Het is gewoon een degelijke auto. Ik heb er zelf eentje uit 2004 ook met een TD4 motor erin. Nog geen enkel probleem gehad met de auto en ook in het terrein kan je er aardig mee uit de voeten.
Wil hij de Freelander 2 kopen? Dat is uiteraard heel wat anders dan Freelander 1 zeg maar.
Freelander 2 is een mix van Discovery 3 en ook wel dingen die in een Range Rover zitten zie je er in terug.
Kennelijk maakt Land Rover wel steeds meer de auto voor op de weg en niet voor in het terrein. Anders zou je volgens mij nooit het reserve wiel onder de auto plaatsen. Bij Discovery 3 is dat ook al zo.
Maargoed kortom Freelanders zijn gewoon duidelijk echt Land Rover, degelijk dus!
Groeten
Remco
P.s. mocht hij nog een Freelander op grijs kenteken willen kopen dan kan hij wellicht even aan mij denken, mijne is te koop wegens gezinsuitbreiding.
OK, het is geen series of defender maar ik heb er toch een jaar met plezier in gereden en niet een probleem gehad. De nieuwe is wel mooier vind ik. Maar echt terreinwaardig vind ik ze niet echt (maar ik ben defenders en 101 gewend.
Fred101
Fred101