en hem heel veel steekhoudende kernpunten genoemd. Albert heb ik geattendeerd op een auto bij Janssen in Udenhout en waar het ook is, alles is beter dan .............
Ik wens Albert alle succes toe en hoop dat hij mijn advies ter harte neemt!
Groet
Jan 760
Ik heb Albert gebeld
Re: Ik heb Albert gebeld
Ja Jan een gewaarschuwd mens telt voor twee. In dit geval misschien wel voor tien.
Nu maar hopen dat hij je advies ter harte neemt.
Vraagje heb je je dak al opgehaald bij Arie. Als je hulp nodig hebt laat het dan even weten.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Nu maar hopen dat hij je advies ter harte neemt.
Vraagje heb je je dak al opgehaald bij Arie. Als je hulp nodig hebt laat het dan even weten.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Re: Ik heb Albert gebeld
Hai Theo,
Er was sprake van een babylonische spraakverwarring.
Uiteindelijk ben ik door Arie (keurige service overigens) gebeld voor een dak dat hij voor mij heeft en Arie is nu op zoek (want ik ga nu tot het gaatje) voor een glazen dak.
Ik laat dat dak afnemen door WiWo in Mijdrecht en zij zullen dat voor mij keurig inbouwen.
T.a.v. La Gomera:
Henk, je hebt gelijk I count my blessings one by one en kijk niet wat ik nog moet doen maar kijk met plezier naar wat gedaan is.
Als dit af is zet ik weer een Vink (V)
Ik heb inmiddels ook een nieuw kleprubber ontvangen van Rene Gans van Rega
(Geweldig René!) en die ga ik er morgen inpeuteren, na het schilderen van mijn dakkapel (mocht je het willen weten )
Het is overigens wel wennen weer in mijn auto, na 400 kms in een glimmende Zweed. Man oh man, wat zoeft zo'n apparaat.
Groeten uit het zonovergoten Huizen.
Jan The Green No//760GLE
Er was sprake van een babylonische spraakverwarring.
Uiteindelijk ben ik door Arie (keurige service overigens) gebeld voor een dak dat hij voor mij heeft en Arie is nu op zoek (want ik ga nu tot het gaatje) voor een glazen dak.
Ik laat dat dak afnemen door WiWo in Mijdrecht en zij zullen dat voor mij keurig inbouwen.
T.a.v. La Gomera:
Henk, je hebt gelijk I count my blessings one by one en kijk niet wat ik nog moet doen maar kijk met plezier naar wat gedaan is.
Als dit af is zet ik weer een Vink (V)
Ik heb inmiddels ook een nieuw kleprubber ontvangen van Rene Gans van Rega
(Geweldig René!) en die ga ik er morgen inpeuteren, na het schilderen van mijn dakkapel (mocht je het willen weten )
Het is overigens wel wennen weer in mijn auto, na 400 kms in een glimmende Zweed. Man oh man, wat zoeft zo'n apparaat.
Groeten uit het zonovergoten Huizen.
Jan The Green No//760GLE