zit ie vast?
zit ie vast?
Zit bij een RR de (kunstof) hendel van de motorkap ontgrendeling vast aan de kabel of is deze ergens halverwege los te draaien? Is nu namelijk geheel afgebroken dus maar eens een goede bevestigen......
Re: zit ie vast?
deze zit vast aan de kabel, tot aan het slot.................. sorry "leuker kunnen we het niet maken, wél makkelijker" misschien kun je er zelf een handvat aan fabrieken?
groeten Rangie
groeten Rangie
he, jammer joh! Nu heb nog wel een RR staan waar nog een hele aan zit......
Kabeltje vanaf de sluiting maken die je met je vingers kan pakken door de spijltjes van je grille.
een kant aan de hefboom en de andere kan vastmaken ergens links daarvan.
mijn kabel zit ook vast net als vele anderen, en om die reden gaan de handletje ook vaak kapot.
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.
Update: De Laatste Loodjes ,...
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
een kant aan de hefboom en de andere kan vastmaken ergens links daarvan.
mijn kabel zit ook vast net als vele anderen, en om die reden gaan de handletje ook vaak kapot.
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.
Update: De Laatste Loodjes ,...
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
Heb zelf hier ook wel eens last van gehad. Met krombektangetje kun je het hendeltje net pakken, wel een beetje pielen maar het moet lukken. Daarna met het vertrouwde ijzerdraadje ene kant aan hendeltje andere kant aan houten klosje, loshangend achter grille. Werkt uitstekend! Bij mij werd klosje onzichtbaarder naar gelang ik meer met smeerhanden de klep opendeed.
Doe er je voordeel mee!
Willem
Doe er je voordeel mee!
Willem