4x4 route Pyreneen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank

4x4 route Pyreneen

Bericht door Frank »

Wie kan mij helpen aan een Land Rover route door de Pyreneen.
De planning is dat ik de eerste week van Augustus daar eens een kijkje wil gaan nemen en zoek dus een paar mooie/leuke en spannende weggetjes die ik en mijn range rover kunnen veroveren.

De groeten Frank Daams
Miranda Dekkers

Re: 4x4 route Pyreneen

Bericht door Miranda Dekkers »

Ik zou niet alleen gaan, Frank
Frank

Bericht door Frank »

Ik ga niet alleen ik heb m'n Range toch bij ;-)
Tom

Bericht door Tom »

Hoi,

Ik ben hier ook mee bezig geweest en kwam uit bij George van Col d'Extrême (col-d-extreme@planet.nl of 0317-414960 / 417031). Hij kan de routeboek voor je maken maar wil daar wel de overnachting bij regelen. Je betaald aleen de overnachting. Ik vond hem niet duur(ik meen €32 per nacht). Bovendien had ik de indruk dat hij er lol in had.
Zoals Miranda al zei, zorg goed voor jezelf, de Pyreneen is wat anders dan de Veluwe zomaar slecht weer is geen uitzondering.

Ik heb overigens wel een boek(reizen met de 4x4) besteld met routes in Europa, hierin staan er drie aan de westkant maar niet echt in de Pyreneen. Zie de site www.roulartabooks.be.

Succes

Tom
justin

Bericht door justin »

frank, volgens mij werkt je snapper niet goed....
Ik denk dat Miranda met jou mee wil... hint,hint...
Frank

Bericht door Frank »

De Land Rover Dating site is geboren. Joh, dat ik daar nog niet eerder aan ge dacht heb!! ;-))
Er is nog plek genoeg in m'n Range Rover dus,
Frank

Bericht door Frank »

Tom bedankt voor je informatie!

Groeten Frank
Sirmartin

Bericht door Sirmartin »

Oh, wij zoeken ook nog 2 vrouwen...... we vertrekken zondag ongeveer dezelfde richting uit... zo langs Zwitserland dan naar de kust en afzakken via Marceille naar Barcelona. Kijken of het autotje het haalt :-)

Deze site kreeg ik vna een vriend: [www.beyond.fr]
Prachtig gebied :-) de Provence

Groet,
Martin

Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Dirk

Bericht door Dirk »

Beetje laat om te reageren, maar toch:

In frankrijk geldt de regel dat je overal mag rijden waarvan niet is aangegeven dat het verboden is. Tot zover het goede nieuws.
De discussie is in Frankrijk heel erg fel waar het gaat om 4x4 tjes. Dus kijk niet verbaasd op als je ineens een hoop commentaar krijgt. Mocht je in de problemen komen vraag dan altijd waar staat dat het verboden is. Mocht je tegen echte milieufanaten aan lopen: Wegwezen, tres millitant, Volkert van de Graaf is er een doetje bij. 'k heb al kogelgaten in de ramen van een ecole 4x4 gezien.

Nuttige linkjes, (misschien)

[jmdutripon.free.fr]

[www.barjot4x4.com]

Veel plezier in de Py 's
Plaats reactie