defender 110 double cab?
defender 110 double cab?
Gisteren zag ik een Defender 110 double cab rijden. Wat een mooi apparaat. De achterbak was voorzien van een canvas huif. Volgens mij rijden er niet veel van rond. Weet iemand misschien of deze op grijs kenteken zijn en of er al gebruikte exemplaren van te koop zijn?
Groet,
Andre
Groet,
Andre
Re: defender 110 double cab?
nee er bestaat ook een 110, stond in de Carros van laatst .
Was een vergelijking tussen 110 Crewcab en G500. (verschil 65.000 euro!!!) dus niet echt een relevante vergelijking......
Groetjes Bowy
Was een vergelijking tussen 110 Crewcab en G500. (verschil 65.000 euro!!!) dus niet echt een relevante vergelijking......
Groetjes Bowy
De 110 Tombraider is ook een 110 double cab en heeft wel een grijs kenteken maar omdat er in Nederland geen typegoedkeuring op zit voor grijs kenteken moet er wel BPM en de wegenbelasting voor geel kenteken betaald worden. In heel Europa is de 110 double cab een comercial vehicule alleen in ons bekrompen kikkerlandje wordt er weer een uitzondering gemaakt. Dus helaas....
greetz Frank
greetz Frank
Indien je er toch een overweeg zou ik eens kijken of er met een schotel in de pickupbak wel een grijskenteken te krijgen is.
er is mij ooit eens verteld dat een trekker altijd grijs is, maar ik kan dit niet hard maken dus na vragen maar(scheelt toch 45% BPM)
Groeten Theo Kaufmann/Disco
er is mij ooit eens verteld dat een trekker altijd grijs is, maar ik kan dit niet hard maken dus na vragen maar(scheelt toch 45% BPM)
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Vlgs. mij komt de 110 crew-cab in 2003 op de markt i.p.v. de 130.
groet Wiek
groet Wiek