Zijramen in Disco grijs kenteken
Zijramen in Disco grijs kenteken
Hallo,
Wij willen graag in onze nieuw aangeschafte Disco op grijs kenteken zijramen plaatsen voor de veiligheid. Nu meen ik mij te herinneren dat je alleen aan de rechterkant een raam mag plaatsen maar een kennis van ons heeft ramen aan beide kanten laten plaatsen. Hij heeft net als wij een 5-deurs versie. De ramen zitten dus alleen in de deuren en het betreft alleen het voorste raam.
Weet iemand meer over wat wel of niet mag?
Alvast bedankt!
Henk Jan
Wij willen graag in onze nieuw aangeschafte Disco op grijs kenteken zijramen plaatsen voor de veiligheid. Nu meen ik mij te herinneren dat je alleen aan de rechterkant een raam mag plaatsen maar een kennis van ons heeft ramen aan beide kanten laten plaatsen. Hij heeft net als wij een 5-deurs versie. De ramen zitten dus alleen in de deuren en het betreft alleen het voorste raam.
Weet iemand meer over wat wel of niet mag?
Alvast bedankt!
Henk Jan
Re: Zijramen in Disco grijs kenteken
doe ff een search is uitgebreid behandeld een maandje ofzo terug
Steven
Steven
Er mag maar 1 raam en alleen aan de rechterzijde geplaatst worden.
Groeten Frank Daams
Groeten Frank Daams
en als je goed meet en je auto is op de goede manier omgebouwd.....dan kunnen er twee zijramen (de ramen van je deuren) in....het kleine driehoek raampje moet je dan een beetje aanpassen en uiteraard van alu oid maken....
zo werden alle knook discovery's omgebouwd....en goedgekeurd door de rdw !!
zo werden alle knook discovery's omgebouwd....en goedgekeurd door de rdw !!
Weet jij ook waar ik die juiste specificaties kan vinden?
Laat ook maar! Mijn vriendin is beter in zoeken dan ik en heeft het al gevonden!