Het hulpstuurhuis staat onder het gewicht van de auto met een krik er onder(niet al te hoog Aad)en met een redelijke kruipolie verbruik kan ik wel zeggen ben benieuwd wanneer de boel los is.Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer hij los is.
Lekker belangrijk.
gr
hulpstuurhuis
Re: hulpstuurhuis
Hendrik heeft mijn goed werkende stuurhuistrekker nog die zou je zo kunnen gebruiken werkt prima
we kunnen er een kwis van maken, iedereen kan een score doorgeven in uren-min-seconden en de winaar heeft eeuwige roem (hoofdprijs).
Ik doe zelf ook mee en ga zeggen dat het zo niet gaat lukken, dus 99-59-59 als hij maar iets scheef zit (stuurhuis) dan houd hij de Land Rover nog dagen omhoog onder spanning zetten draaien (wegslijpen 2 x stripje) of tikken (niet ramen) werkte bij mij altijd nog als beste.
mvgr. marcel vonk
dienatuurlijkhooptdathijongelijkheeftwantdankanjezosnelmogelijkverder.
Ik doe zelf ook mee en ga zeggen dat het zo niet gaat lukken, dus 99-59-59 als hij maar iets scheef zit (stuurhuis) dan houd hij de Land Rover nog dagen omhoog onder spanning zetten draaien (wegslijpen 2 x stripje) of tikken (niet ramen) werkte bij mij altijd nog als beste.
mvgr. marcel vonk
dienatuurlijkhooptdathijongelijkheeftwantdankanjezosnelmogelijkverder.
Dag allen,
Heb dezelfde uitdaging (gehad). Ik had net zo.n trekker gebouwd als Menno met (na twee weken trouw inspuiten met WD40) als enige resultaat dat ik het chassis uit z'n fatsoen dreigde te drukken en kromme hoeklijnen 50/50/5. Ik heb nu besloten allen weer terug te drukken en het relais aan de auto te reviseren
Groeten, en suc7,
Martin
Heb dezelfde uitdaging (gehad). Ik had net zo.n trekker gebouwd als Menno met (na twee weken trouw inspuiten met WD40) als enige resultaat dat ik het chassis uit z'n fatsoen dreigde te drukken en kromme hoeklijnen 50/50/5. Ik heb nu besloten allen weer terug te drukken en het relais aan de auto te reviseren
Groeten, en suc7,
Martin
Of het goed is weet ik niet maar het werkte wel:
ik heb een koevoet(je) gepakt en deze onder de rand gezet- klein tikje met de hamer - overzetten naar de andere zijde en daar hetzelfde, en dat heel veel keer........... ging best goed.
Ik moest hem alleen aan de onderzijde losslijpen omdat de vorige eigenaar blijkbaar niet meer over de bevestigingsring beschikte en daarom gemeend heeft hem vast te moeten lassen................. vandaar dat ik nog steeds zo'n ring zoek.
Oi,
Mees
ik heb een koevoet(je) gepakt en deze onder de rand gezet- klein tikje met de hamer - overzetten naar de andere zijde en daar hetzelfde, en dat heel veel keer........... ging best goed.
Ik moest hem alleen aan de onderzijde losslijpen omdat de vorige eigenaar blijkbaar niet meer over de bevestigingsring beschikte en daarom gemeend heeft hem vast te moeten lassen................. vandaar dat ik nog steeds zo'n ring zoek.
Oi,
Mees
Ik zal het nog even blijven proberen en kan dan altijd nog die trekker halen misschien heeft hij ook wel een nieuw stuurhuis voor me.
Ik kom net uit de werkplaats en inderdaad hij staat nog om hoog op de krik.
Ik durf niet al teveel te slaan want er wonen mensen boven dus moet dat maar eens overdag.
Bedankt voor jullie reacties
Ik kom net uit de werkplaats en inderdaad hij staat nog om hoog op de krik.
Ik durf niet al teveel te slaan want er wonen mensen boven dus moet dat maar eens overdag.
Bedankt voor jullie reacties