Verschil SWB en LWB
Verschil SWB en LWB
Misschien een domme vraag, maar wie kan mij het verschil uitleggen tussen SWB en LWB. Ik heb een series 3 109 LWB, is een SWB kleiner, of is alleen de wielbasis anders?
Re: Verschil SWB en LWB
Long Wheel Base: 109 inch
Short Wheel Base: 88 inch
robert
Short Wheel Base: 88 inch
robert
Is net dat stukkie verschil wat sommige mensen zo gelukkig maakt :+
Arie
Tja en voor sommigen is dat zelfs te weinig en die willen dan zo nodig een SLWB 130" of zelfs een MLWB van 150".
Alles is mogelijk bij onze engelse vrienden
.
Sjoerd
Alles is mogelijk bij onze engelse vrienden

Sjoerd
hoezo duckmans minderwaardigheids compleks omdat de jouwe kleiner is als die van een ander???????????
Theo
Theo
Als gevolg van de korte of lange wielbasis ÃÂs ook de autolengte duidelijk anders.
dat scheelt nog iets meer dan het wielbasisverschil, want waar het neusje van een 88 en een 109 precies gelijk zijn steekt een 109 achter duidelijk verder over dan een 88.
Groeten,
Peter
dat scheelt nog iets meer dan het wielbasisverschil, want waar het neusje van een 88 en een 109 precies gelijk zijn steekt een 109 achter duidelijk verder over dan een 88.
Groeten,
Peter
Met m'n kleine kom ik veel verder ????????????????????
We hebben het toch over Laro's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders zou je wel eens medische geschiedenis kunnen gaan schrijven, lijkt me namelijk fysiek onmogelijk
Theo
We hebben het toch over Laro's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders zou je wel eens medische geschiedenis kunnen gaan schrijven, lijkt me namelijk fysiek onmogelijk
Theo