groet aan de lezer
Mijn land 90 heeft een metamorfose ondergaan. Alles is versterkt, 200 tdi geplaats 4 extra schokbrekers, bruggen verstevigd maar....
Nu is de body aan de beurt. Uit 87 en daardoor redelijk wat gaatjes, net even te veel om dicht te plakken.
Zoek dus een andere body..
Woon weliswaar in de franse alpen bij val d'isere maar transport mag geen probleem zijn! Wie..kan mij helpen.
Grote berggroet en glim
Rho.
franse body 90
Landmania polyester franse body 90
Dank je Richard, ja Landmania een bekend rencontre in het zuiden. Komen trouwens bijna geen Nederlanders, misschien erg onbekend..
Enfin, ik zal ook nog een oproep plaatsen, maar denk in ned. meer kans te maken op een nog redelijk uitziende.
Zouden er misschien polyester body's bestaan of kan ik dan net zo goed gelijk een bowler pakket aanschaffen? Zou dat bestaan?? Deze zijn geloof ik gebasseerd op een range roverchasis. Is misschien geen gek idee, dit uit tevinden een rolkooi construeren met daarover een poly-body...
Glim
Rhodus
Enfin, ik zal ook nog een oproep plaatsen, maar denk in ned. meer kans te maken op een nog redelijk uitziende.
Zouden er misschien polyester body's bestaan of kan ik dan net zo goed gelijk een bowler pakket aanschaffen? Zou dat bestaan?? Deze zijn geloof ik gebasseerd op een range roverchasis. Is misschien geen gek idee, dit uit tevinden een rolkooi construeren met daarover een poly-body...
Glim
Rhodus
Re: Landmania polyester franse body 90
[www.tomcatmotorsport.co.uk] misschien een optie? Zijn wat goedkoper dan Bowler.
[www.tomcatmotorsport.co.uk]
Jurriaan.
[www.tomcatmotorsport.co.uk]
Jurriaan.
Re: Landmania polyester franse body 90
Ik denk dat de Bowler op een disco body staat aangezien het ook disco2 assen zijn maar dat weet ik niet zeker.
alternatieve body voor land 90
geachten,
weet een iemand of er andere alternatieven zijn voor body op 90. Een complete body vervangen is mogelijk maar waar te vinden. Zoedoende de gedachten een alternatieve body..
weet een iemand of er andere alternatieven zijn voor body op 90. Een complete body vervangen is mogelijk maar waar te vinden. Zoedoende de gedachten een alternatieve body..