Zojuist terug van een weekje normandie met mijn landrover serie 3, ontzettend leuk gehad, onderweg veel duimen omhoog,zonder een misse slag op gas omhoog en omlaag tussen Abbeville en Rouen, de stortbui van Le Havre leidde niet tot nieuwe lekkages de hele week prima gereden, van te voren veel dingen nagelopen, reserve onderdelen mee.
Maar de terugreis na zo'n 200 km gereden te hebben, inhouden en knallen uit de uitlaat, een aantal auto's die ons op zo'n moment inhaalden stopten omdat ze dachten een klapband te hebben, de knallen en het inhouden heeft de hele resterende 600 km tot aan huis in friesland aangehouden.
Zijn er nog zaken de moeite waard om naast de ontsteking in dit verband na te kijken, wat dicht is laat ik liever dicht zo'n ervaren sleutelaar ben ik nog niet.
hans
normandie
Re: normandie
He Hans,
Jij komt ook uit Burgum dacht ik zo.... of niet???
Ik heb die zandkleurige series IIa, ben al es bij je geweest......
Durk
Jij komt ook uit Burgum dacht ik zo.... of niet???
Ik heb die zandkleurige series IIa, ben al es bij je geweest......
Durk
Zou ook de bobine kunnen zijn. Meestal is het dan heel even minder na een koude start, en wordt het erger als ie warm wordt. Verder kan het alles zijn wat met vonken maken en tansporteren te maken heeft. Dus als je bougies niet te nieuw zijn is dat een (goede) plek om te beginnen.
(Toch een heel eind gekomen zonder zorgen)
Dirk (van de Lampen)
(Toch een heel eind gekomen zonder zorgen)
Dirk (van de Lampen)
inderdaad dat ben ik, volgens mij rijdt er ook nog een rond in suawoude,
wij zijn van plan om in augustus weer met de landrover naar frankrijk te gaan.
hoe gaat het met de jouwe,ik hoorde van je escapedes met de trailer.
kom es langs.
gr hans
wij zijn van plan om in augustus weer met de landrover naar frankrijk te gaan.
hoe gaat het met de jouwe,ik hoorde van je escapedes met de trailer.
kom es langs.
gr hans