Beste noorderlijke Rijk van Nijmegen gangers,
Wie zou er voor mij de set(6) velgen/banden Zondag mee kunnen nemen naar Nijmegen?
Deze set ligt nu bij Jan-Cor in Veendam.
[landrover.paginamarkt.nl]
Een ritje Boxtel-Veendam is toch echt een beetje te ver (250km enkele reis)
Groet
Wouter Baaijens
SIII'88 Def110TD5
Boxtel (06-51823527)
Prikkerstransport Veendam - Nijmegen Zondag
Re: Prikkerstransport Veendam - Nijmegen Zondag
Als ze bij mij in Emmercompas kunnen komen kan ik ze verder mee nemen
gr JapieK
gr JapieK
Als ze voor 16.30 bij mij in Groningen komen dan kan ik ze meenemen naar Heerde Jan Cor weet wel waar ik woon (naast delftechniek / van Bijssum) Arjan kan ze vast wel samen met Woest op z'n trailer kwijt.
gr.
Jan Aart
gr.
Jan Aart
Ik ben ook weer boven water 
Ik kan ze wel naar Groningen brengen vanavond Jan-Aart.
Moet alleen wel eerlijk zeggen dat je mij ff moet helpen met de route naar Delftechniek.
Wil je mij je telefoonnummer even doorgeven of wil je anders mij ff bellen Jan-Aart, dan kunnen wij even wat afspreken.
Groetjes, Jan-Cor
Tel: 06-54 235 106

Ik kan ze wel naar Groningen brengen vanavond Jan-Aart.
Moet alleen wel eerlijk zeggen dat je mij ff moet helpen met de route naar Delftechniek.
Wil je mij je telefoonnummer even doorgeven of wil je anders mij ff bellen Jan-Aart, dan kunnen wij even wat afspreken.
Groetjes, Jan-Cor
Tel: 06-54 235 106
Hoi Japiek,
Zou je mij even kunnen bellen, of zou iemand mij het telefoonnummer kunnen geven van Japiek?
Jan-Aart is inmiddels onderweg naar Heerde met de Land Rover, dus probeer ik de banden nu naar Emmer-Compascuum te brengen.
Dus JapieK, graag z.s.m. bellen: 06-54 235 106
Zou je mij even kunnen bellen, of zou iemand mij het telefoonnummer kunnen geven van Japiek?
Jan-Aart is inmiddels onderweg naar Heerde met de Land Rover, dus probeer ik de banden nu naar Emmer-Compascuum te brengen.
Dus JapieK, graag z.s.m. bellen: 06-54 235 106