Wie helpt mij...
Wie helpt mij...
Na mijn duikbootactie (zie: fijn dagje Almere d.d. 07/01) is de bedrijfszekerheid van mijn LR 110 2.25D behoorlijk afgenomen. De startmotor geeft problemen; niet in één maal starten, maar soms in 6-7-8x de sleutel omdraaien voor hij aanslaat. Al een paar keer de auto van mijn vriendin moeten nemen
Al met al de startmotor moet worden schoongemaakt, de bentix gesmeerd o.i.d. Helaas durf ik er zelf niet aan te beginnen, ik ben hier niet technisch genoeg voor. Is er een prikker die mij hiermee wil helpen? (Natuurlijk staat hier een vergoeding tegenover, variërend van gevulde koeken tot euro's of beide
Ik kom graag op locatie omdat ik geen garage of sleutelmogelijkheid heb. Ik woon in Breda, maar een stukje rijden is absoluut geen straf. Onderweg lekker zwaaien naar medeprikkers.
René.
Al met al de startmotor moet worden schoongemaakt, de bentix gesmeerd o.i.d. Helaas durf ik er zelf niet aan te beginnen, ik ben hier niet technisch genoeg voor. Is er een prikker die mij hiermee wil helpen? (Natuurlijk staat hier een vergoeding tegenover, variërend van gevulde koeken tot euro's of beide
Ik kom graag op locatie omdat ik geen garage of sleutelmogelijkheid heb. Ik woon in Breda, maar een stukje rijden is absoluut geen straf. Onderweg lekker zwaaien naar medeprikkers.
René.
Re: Wie helpt mij...
Hé René,
ik wil je best een keer komen helpen, heb zelf laatst ook mijn startmotor vervangen, weet dus een beetje welke knokels je gaat openhalen
"probleem" is dat ik zelf ook geen sleutelplek heb, en dat ik op korte termijn ook verdomd weinig tijd heb.
Maar als er geen andere optie is gaan we gewoon een gaatje zoeken
Marco
uit Gilze
ik wil je best een keer komen helpen, heb zelf laatst ook mijn startmotor vervangen, weet dus een beetje welke knokels je gaat openhalen
"probleem" is dat ik zelf ook geen sleutelplek heb, en dat ik op korte termijn ook verdomd weinig tijd heb.
Maar als er geen andere optie is gaan we gewoon een gaatje zoeken
Marco
uit Gilze
Als je heeel veeel zin hebt in zwaaien mag je gerust in Assen komen hoor
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.
Update: De Laatste Loodjes ,...
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.
Update: De Laatste Loodjes ,...
</b> <a href="[rolandrover.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="Build Stronger To Last Longer"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
[www.rolandrover.nl]
Ik wil je best helpen. Niet eerder bij die motor gedaan, maar wel vaker een startmotor uit elkaar gehaald (ook die van mijn eigen Land Rover...)
Sleutelplaats: oprit.
Gereedschap heb ik wel voor die klus
Ruben
Sleutelplaats: oprit.
Gereedschap heb ik wel voor die klus
Ruben
Hoi Ruben,
Ik wil graag gebruik maken van je aanbod.
Wil je contact met me opnemen via mail...
groetjes René.
Ik wil graag gebruik maken van je aanbod.
Wil je contact met me opnemen via mail...
groetjes René.