met littlewing gisterenavond meegeholpen bomen wegslepen en klein zagen,
een leuk werkje zolang er niemand onder lijdt.
toch leuk als je ziet hoeveel kracht zo'n auto heeft.
tot 02.00 h bezig geweest en daarna heel tevreden met een grote grijs naar huis.
herman
korte nacht...........
Re: korte nacht...........
Tsja Herman,
Wat dat aangaat leef JIJ in lui-lekkerland

komt dit bekend voor zeg, reed gisteren naar huis via een sluiproute, om maar geen zijwind te hebben, deze route is compleet wind mee. Staat er vlak voor Dronten een man heel beteuterd naar zijn boom te kijken waar net twee enorme takken uit gewaaid waren, uiteraard over de weg. Maar eventjes uitgestapt en de man gelukkig gemaakt door het feit dat ik woensdag middag haardhout had staan zagen en simpelweg te lui was geweest om de kettingzaag uit de auto te halen. Man blij, ik ook, kon ik nog ff lekker boompje zagen. Vervolgens lekker door naar huis om de kachel aan te steken, heerlijk dat bulderen van de wind in het rookkanaal. Maar goed ik lag wel op tijd in bed
genietend van het gebulder om het huis.
Sjoerd

Sjoerd
waaide het dan ben net thuis en heb bijna niet geslapen geloof da ik een uur of ander half hgeslapen heb maar goed heb nu weekend heb de hele avond en nacht en vandaag gezaagd heb de ketting zaag niet los gelaten heb er vele liters aspen en olie er door heen gejaagd toen ik vannacht/vanmorgen naar huis rij met men laro 109 uit `61 voelde ik de wind door men haren terwijl de raam dicht was!nou ik ga eens lekker rustig weekend van maken tenzij ik weer opgeroepen word.
hovenier is best leuk maar het kan ook te worden!
hovenier is best leuk maar het kan ook te worden!